掃呢頁CODE去手機

2020年6月21日 星期日

【這個父親節】53歲黃澤鋒對1歲女兒承諾:16歲時爺爺癌病離開咗 我要一直健康睇到妳長大 #黃澤鋒

貢獻世界做好人去年7月,52歲黃澤鋒的女兒小黃妃(黃熙恩)出世,太太陳麗麗52歲。這個週日,首次跟女兒共度第一個父親節,黃澤鋒很想跟女兒說:「將來係咪 ...






貢獻世界做好人

去年7月,52歲黃澤鋒的女兒小黃妃(黃熙恩)出世,太太陳麗麗52歲。

這個週日,首次跟女兒共度第一個父親節,黃澤鋒很想跟女兒說:「將來係咪有錢唔重要,最緊要做一個好人。好人係會蝕底,但好想阿女有呢個心態,因為咁樣做人,將來會有好多朋友、同學,發展會更好。縱使有一日,我同太太離開咗,我帶佢嚟呢個世界做一個好人,算係貢獻返畀個社會。」

黃澤鋒說,他跟太太已經有共識,在女兒面前,他是黃飛鴻,太太是石堅。

訪問中途,想起父親40多歲離開,他忍不住哭了。

他現在回想父親對他講過的話,才明白箇中感受。

去年7月,太太為他誕下小黃妃,之後因血壓狂飆要入ICU。

太太是泰拳教練,生小黃妃後,已經成全職主婦照顧一頭家。

不像一般20多歲父母

一年多前,太太高齡懷孕,公開喜訊後,備受不少抨擊,期間因荷爾蒙變化,太太身體出現濕疹等不同狀況。如試過有天不停狂咳下體流血,原來是爆微絲血管。到生產時,本來手術只需45分鐘完成,突然妊娠毒血爆發,血壓飆升要馬上全身麻醉分娩,到女兒出世了,太太被送入ICU。這一切事情都令黃澤鋒感受至深,感激太太生女「搵命搏」。

「我哋年紀好大至生佢,已經五十幾歲,其實坦白講,我哋會諗好多好多問題,要預備好多嘢,因為同普通二十幾歲家長唔同,佢哋唔會諗有一日照顧唔到佢,所以我係咪應該早早做定一啲準備。」黃澤鋒想強調,從小要教她做人正確心態,因為長大後難以扭轉。他說要小黃妃快樂成長,同時也要做個好人。

他說現在打三份工,因太掛念女兒,很多時會攝時間回家爭取見面。

黃澤鋒形象健康,當年跟鄭伊健合作過勵志片。

離開大台,他也在其他電視台拍劇集。

他說自己是出名魔鬼教練,對學生嚴格兼要求十分高。

他說女兒聰明,知道他不會打不會鬧,所以並不怕他。

女兒20歲.我70歲

從未想過51歲才有女兒,黃澤鋒坦承會對小黃妃溺愛:「我今年五十幾歲,到女兒二十歲時,我已經七十幾歲,所以會盡力對佢更好,亦會盡力去教佢,希望生個小朋友出嚟遺害社會,我覺得如果咁樣好難辭其咎。我擔自己睇唔到,佢三十歲時,我已經八十幾歲,所以要早啲教佢。」黃澤鋒在家排行最小,有一個哥哥和姐姐,爸爸最疼他,幾歲開始,一直訓練他成為游泳健將,8歳拿了學界冠軍,稱霸九龍區。他十六歲,爸爸癌病復發,對抗病魔的最後一年,一直在家,也是兩父子相處最多的時間。

「當時哥哥同家姐已經出外工作,我返緊學,對佢時間比較多,我覺得佢盡量希望喺嗰段日子,可以講到幾多畀我聽就盡量講,因為之後再無機會。」黃澤鋒說爸爸離開三十多年,十年前才沒有在夢中見到他。

他說在夢中見到的爸爸,每次都以不同年齡出現:「我好掛住佢,一講就喊,好似發生係噚日嘅事。今日我有小朋友,會明白小時候爸爸同我講嘅話,做父母嘅都會緊張自己小朋友。你係父母就會明白,會好牽掛將來佢會點。爸爸喺我16歲時離開,我相信佢會諗我將來會點?因為睇唔到我長大。成為父母,就會明白爸爸離世前嗰種感覺,我覺得好難過。我而家都會掛住個女,特登喺教游水空檔返去睇佢,點辛苦都會返去睇佢,你諗吓我爸爸當年都好難過....養子方知父母恩,我而家係完全明白,係會牽腸掛肚。如果我知道自己有機會要離開,我諗我會比爸爸更崩潰。」

未夠一歲,健康的小黃妃已經能站起來。

黃澤鋒說,小黃妃愛吃的程度,就連涼瓜都會吃得津津有味。

他說女兒身型健碩,雙腿壯健。

小黃妃表情可愛有趣,已開了個人ig,有不少數量粉絲。

打三份工給她最好

黃澤鋒為要太太安心,好好在家照顧女兒,他一直打三份工,拍戲、教泰拳和游水。每天工作七小時,做游水教練,既要暴曬在太陽下,又要落水看守學生,他們行內有術語形容為「黑海浮屍」,因為要長時間浸在水,全身經常腫脹。但他從來不覺辛苦有壓力,只為要給家人最好。

「我以前好大膽,唔怕失敗,覺得最差都係變零,但而家唔同,咩都會諗清楚,我而家變零,咁阿女點算?大家唔使食?」他曾經認為兒女是天生天養,但這個想法當然已經完全改變。

女兒十分享受沖涼時刻,他忍不住拍下出浴照。

一家三口日前在家打邊爐,未有食物在手的小黃妃,似乎不大享受。

有食物在手,小黃妃表現活潑生猛。

活到100歲看着她成長

只有11個月大的小黃妃,確令黃澤鋒生活多了樂趣,如女兒喜歡吃東西,連苦瓜也吃得津津有味,這已逗得黃澤鋒很開心;又小黃妃有啜手指習慣,他會推給太太做惡人,不會叫她停止。他電話相簿中充滿了女兒相片和視頻,有時間便拿出來看。現在一家三口坐在一起食飯,他說就像小時候,一家五口坐在長餐枱吃飯,那時爸爸坐在他對面,復有一家人再相聚的感覺。

「我KEEP得咁好,都係希望將來可以,無一百都要九十,睇住佢成長。堅持做運動,KEEP好自己身體,我好着重呢方面。因為爸爸差唔多係我呢個年歲就離開,如果佢唔係走咗,見到我成長,感覺會係點呢?我對爸爸印象只係留喺小時候,我覺得其實呢個係遺憾,唔想呢個遺憾再一次喺我身上發生,所以要KEEP好自己。煙酒盡量少,而家無吸煙,酒就更加少掂,已經無呢啲習慣。」黃澤鋒說。

小黃妃9個月大,兩公婆已經開始為她慶祝。

百日宴上,小黃妃雖睡着,但肥嘟嘟的小圓臉十分可愛。

黃澤鋒父親也是游泳健將,自小培用心栽培他,他感謝父親的訓練,令他成為一個不怕艱苦,事事要做到最好的人。

他希望自己有百歲命,看着女兒成長。



----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持

按此了解更多

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!