掃呢頁CODE去手機

2020年6月21日 星期日

【努力搵錢】翟威廉為開舖忙到冇得返屋企 前度陳庭欣單拖賀開張 #翟威廉 #陳庭欣

翟威廉、莊端兒、周志文和周志康四位有份投資的小店「HappyLiveNakama」今日在佐敦正式開張,不少圈中好友都現身支持,包括陳庭欣(Toby)、 ...






翟威廉、莊端兒、周志文和周志康四位有份投資的小店「HappyLiveNakama」 今日在佐敦正式開張,不少圈中好友都現身支持,包括陳庭欣(Toby)、羅天宇蘇皓兒等。

幾位投資者過去數年一直定期在網上開直播唱歌,早前翟威廉又和莊端兒在紅磡合作佐酒小食零售生意,四位受訪時表示今次開設實體店投資數十萬,店舖有兩層,地下門市用作零售日本清酒及小食,二樓則供供他們定期開網上直播,翟威廉表示:「之前主要做批發,但疫情影響食肆生意,反而零售有增長所以就有呢間舖。」

雖然逆市開舖,但他們認為可以靠共同努力支持,講到翟威廉為慳錢要在舖頭留宿,他說:「唔係,只係太多嘢做,要搞舖頭又要剪片,連返屋企都冇時間,其實我有地方住嘅,仲喺呢度附近添。」

講到前女友陳庭欣亦現身支持,翟威廉說:「佢梗係要嚟啦,佢唔見咗隻雀我都咁落力幫佢搵。」旁邊的周志康笑他:「佢自己隻雀唔見咗都冇咁落力。」至於陳庭欣受訪時亦稱跟翟威廉相當老友:「我哋平時都成日落嚟舖頭試酒買酒。」問到Toby為何未見男友現身?她說:「我有叫,但佢話咁早唔想飲酒。」

另外,講到劉佩玥日前在訪問中承認,經常到訪周志文家,他表示:「係嘅,佢因為忙拍劇,所以有時會上嚟飲湯。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



翟威廉、莊端兒、周志文和周志康四位有份投資的小店今日開張。


四位受訪時表示今次開設實體店投資數十萬,店舖有兩層,地下賣貨樓上做直播。


講到翟威廉為慳錢要在舖頭留宿,他說:「唔係,只係太多嘢做。」


翟威廉表示:「之前主要做批發,但疫情影響食肆生意,反而零售有增長所以就有呢間舖。」


前女友陳庭欣亦現身支持,翟威廉說:「佢梗係要嚟啦,佢唔見咗隻雀我都咁落力幫佢搵。」


問到Toby為何未見男友現身?她說:「我有叫,但佢話咁早唔想飲酒。」



鍾意就快D Share啦!