掃呢頁CODE去手機

2020年8月20日 星期四

【17年港姐】邱晴難忍「親生女」局限3年要出走 自立增值要做叻女 #港姐 #邱晴

出名霸道的大台近年人才流失,時代變化令藝人找到不同出路,告別公仔箱不再可惜。20歲的邱晴(Mandy)年紀輕輕,效力大台3年後決定抽身離開,不想受合約 ...






出名霸道的大台近年人才流失,時代變化令藝人找到不同出路,告別公仔箱不再可惜。20歲的邱晴(Mandy)年紀輕輕,效力大台3年後決定抽身離開,不想受合約束縛,希望趁年輕闖出另一片天。「有好多框框限住自己,只可以跟住佢哋想我點做。」這是邱晴對舊公司的看法,離巢後她享受自由身,不愁冇工開,日前她化身印度西施拍攝飲食節目,開發網上頻道進軍東南亞巿場,即場學講印度語「我愛你」冧觀眾。

拍攝當日,邱晴花了近一小時整裝穿上印度傳統女性服飾上陣,一身火紅色造型艷麗火辣,有薄紗穿配,下身要穿上一條又緊又窄的貼身褲,話明印度look,額頭點少得一點「bindi」?邱晴開始了解印度人文化:「呢粒(bindi)原本係結咗婚女性先會點,同時有第三隻眼,代表保護自己意思。」試完民族服飾後雖然覺得辛苦,但邱晴仍期待日後可以學習跳印度舞。

今次花心機變身印度傳統女性,其實是與印度餐廳老闆森合作,拍攝一個名為《飲食森晴》的飲食節目,食盡香港咖喱和東南美食,從而進軍不同巿場,邱晴說:「節目構思係一個正宗印度人,但內心好香港人,同我身為一位純正香港人,一齊撞埋有咩火花,香港有不同種族,想藉住頻道將大家融合,不分彼此都係好朋友。」

離巢後,有指邱晴會簽約成為樂宜師妹,她堅稱暫沒意慾簽經理人:「可能會有單一合作,現時嚮往自由身,可以自己傾好多嘢。」雖然在逆巿跳出comfort zone,但邱晴對前景有信心:「全部嘢掌握自己手中,自己努力有目標前進。想做一個叻女,唔會令人覺得我只係識笑嘅女仔,希望多啲變化。」不過她對性感路線就耍手擰頭:「NO,NO,NO,NO,我較保守,條裙短啲都唔會,最重要係保留自己青春,同埋我現時仲係比較肉感,性感又有啲肉會好肥美,我唔想咁樣呀,想自己係一個棉花糖女孩。」

邱晴2017年以17歲之齡參選港姐,因年輕有潛力,迅即被大台簽成旗下親生女,曾在不少劇集中做閒角但未見突出,兩年前主力助陣兒童節目《 Think Big 天地》,但突然決絕離開,她解釋:「公司合約有好多框框限住自己,只可以跟住佢哋想我點做,就大概要點做,我覺得而家呢個年紀可以去試多啲嘢,包括讀吓書增值自己,仲有合約喺身我就做唔到,亦有傾緊服裝頻道。」接住會主力開發網上巿場:「現時資訊都喺網上得來,咁樣可以同大家零距離接觸。」雖然跳出大台有風險,邱晴承認現時零收入,要靠去年台慶夜抽中的52萬獎金慢慢「搣」,不過她從不後悔:「而家可以創造更多收入,以前收入對一個新人嚟講叫合理,平常得一萬左右,但學到嘢。」

邱晴正計劃到台灣讀art或修讀營養學,她笑說:「都想分享點解有興趣讀書,之前兒童節目啲小朋友好聰明,醒到個位令我覺得讀咗十幾年書全部白費,因為之前有個環節鬥快舉手答問題,佢哋遇到勁複雜數學題係秒答,我就啞口。」

場地提供:咖喱葉

邱晴想突破框框,早前試穿印度傳統女性服飾,原來穿着時好花心機時間。(蘋果日報)


雖然穿起來繁瑣,但她仍希望日後可以穿上學跳印度舞。(蘋果日報)


現時獨立發展,邱晴抗拒賣弄性感,反而喜歡自己有少少肉地,有棉花糖女孩feel。(蘋果日報)


專誠換裝的另一用意,就是為了與印度餐廳老闆森合作拍攝一個名為《飲食森晴》的飲食節目。(蘋果日報)


食盡各式美色,希望推動香港的民族共融。(蘋果日報)


2017年參選港姐,之後成為大台親生女3年,不過她覺得要跟住框框做人受到好多限制。(資料圖片)


去年台慶抽獎,邱晴獨得52萬元獎金,成為現時生活的經濟支柱。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!