掃呢頁CODE去手機

2020年8月20日 星期四

【生意難撈】陳潔玲3個月仍未收到「保就業」資助 袁彌明叫政府再派錢 #袁彌明 #陳潔玲

(互聯網圖片)「發哥」周潤日前行生被野生捕獲,忍唔住狠批政府早前的「全日禁堂食」措施,苦了一班勞動階層。而做生意的陳潔玲和袁彌明亦不好過,每個月蝕住做 ...




(互聯網圖片)


「發哥」周潤日前行生被野生捕獲,忍唔住狠批政府早前的「全日禁堂食」措施,苦了一班勞動階層。而做生意的陳潔玲和袁彌明亦不好過,每個月蝕住做,陳潔玲今日向《蘋果》透露由5月申請政府第二輪「保就業」防疫資助基金,至今仍未收到款項,投訴無門。

陳潔玲開了兩間party room,第一輪的防疫資助基金不包括在內,而第二輪至今仍未收到錢,她說:「本來每間有4萬蚊資助,但到今日都未收到錢,中間打過好多次電話去查詢,但每次都係得到錄音機式嘅答覆,就係冇答案,熱線人員叫我send email去政府度,但都係冇任何回覆,我都想知可以點去處理。當政府叫我哋停業時,第一時間我哋要停業,但我哋唔識得變魔術,我哋唔可以無啦啦去變啲錢出嚟,應付一啲日常嘅支出,同埋交租,佢個抗疫基金,唔明點解5月到依家都係音訊全無,我呢個位係有啲進退失據。」疫情下,她的舖頭由年初至今只開了兩個月,唯有在其他網店生意賺錢,彌補party room的損失。

開設生活百貨公司的袁彌明則狂轟政府無能,未能善用公帑助巿民共度難關,她說:「講到抗疫,政府由始至終做得最差係唔肯封關,年初時一早如封關就唔會有咁多case,而家每個國家都好揸得好緊,只係畀國民返自己國家,咁樣先有效地控制到疫情。」政府的保就業計劃也不周詳,袁彌明續說:「保就業啲錢派咗出去,係咪全數可以用喺員工身上呢,令人覺得係可以保到飯碗,但可惜冇飯喺裏邊。」袁彌明批評政府派錢給超巿卻要它們減價給優惠,此舉未能真正幫助弱勢社群,她建議:「政府大可以派消費券,或者甚至直接錢畀弱勢社群,咁樣先真正幫到佢哋。政府嘅保就業計劃做得幾好,同時都要做好失業救濟,咁先可互補。政府最好係要直接回水畀巿民,我哋以前一直交咁多稅,最想唔好景時,政府可以扶助巿民一把,而咪叫超巿減價最好係直接派錢入落巿民個袋,唔理佢係弱勢社群,定係有需要嘅人,咪畀一筆錢你,鍾意點使就點使囉。」

袁彌明覺得政府做得最差,是不肯封關。(互聯網圖片)


陳潔玲的party room在第二輪抗疫基金仍未收到錢。(互聯網圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!