掃呢頁CODE去手機

2020年9月18日 星期五

黃榕疫症下零收入變消瘦 湯沛宜為5位數酬勞頂硬上拍探靈節目 #湯沛宜 #黃榕

黃榕和湯沛宜今日在九龍城出席汽車展,因受疫情影響,黃榕表示工作停頓,登台及電影工作都取消了,已有半年沒收入:「而家都係用緊積蓄,唔敢亂使錢,但疫情開始 ...






黃榕和湯沛宜今日在九龍城出席汽車展,因受疫情影響,黃榕表示工作停頓,登台及電影工作都取消了,已有半年沒收入:「而家都係用緊積蓄,唔敢亂使錢,但疫情開始緩和,聽日會拍一個男士保健品廣告,套戲就話會開。」疫情下她沒有變肥,反而比之前更消瘦了,早前為參加健美比賽而操練的肌肉亦已消失。

同場的湯沛宜早前為ViuTV拍攝靈異節目《鬼同你上位》,之前林鈺洧為此節目到傅聲故居進探靈後,因遇怪事而退出,湯沛宜承認自己拍攝期間亦有異樣,但為了收入而頂硬上不敢退出,她說:「監製話可以退出,但我為咗5位數字酬勞就話點都拍,拍攝嗰排氣色係差,而且個人反應遲鈍,有一次要我哋除低佛牌同法器入一間黑房,有個女仔要切蘋果,我就望住塊鏡,佢哋話會易啲見到嘢,我望住塊鏡見到有個男人笑緊,同埋我喺房失控地喊。」她指完成所有拍攝後,有找有法力的師父為自己淨化,並指現在回想經歴也覺得怕怕。

黃榕(左)和湯沛宜今日在九龍城出席汽車展。(蘋果日報)


二人均表示在疫情下零工作。(蘋果日報)


黃榕表示現在靠積蓄過活。(蘋果日報)


湯沛宜表示為了5位數字的酬勞,而頂硬上拍攝ViuTV靈異節目《鬼同你上位》。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!