掃呢頁CODE去手機

2020年9月18日 星期五

陳明恩有意到澳洲生BB 尚待確實能否如期起飛 #陳明恩

(蘋果日報)陳明恩及黃劍文今日到觀塘創世電視錄影中秋節網上音樂節目,兩人以古裝造型現身,懷孕7個多月的陳明恩,以寬鬆古裝扮相示人,代表創世電視的葉家寶 ...




(蘋果日報)


陳明恩及黃劍文今日到觀塘創世電視錄影中秋節網上音樂節目,兩人以古裝造型現身,懷孕7個多月的陳明恩,以寬鬆古裝扮相示人,代表創世電視的葉家寶表示,音樂會將於9月27日在網上平台播映。

雖然已腹大便便,但陳明恩仍相當靈活,她笑謂:「而家有少少唔慣,彎低身有少少唔方便。我哋仲有好多嘢未準備好,不過都唔急。」陳明恩希望可以順產,由於疫情關係,很多時間留於家中,閒時會在YouTube做孕婦運動:「希望可以幫到順產,就算唔得,keep住做運動都係好嘅。」陳明恩笑言最近才開始緊張,經常考慮順產與否的問題:「我知順產對BB健康好啲,同埋媽媽康復都快啲。我都想盡快收身,好掛住條腰呀。」

她透露最近有抽筋情況,幸好家中有老公仔充當按摩師:「佢好叻,之前已經學過按摩,見我咁辛苦會幫我按。」問她會否趁肚子越來越大影懷孕照?陳明恩表示下星期會去影,但不會影全裸懷孕相:「nude(裸體)淨係留返畀老公仔。」她表示原定安排到澳洲生產,但現時要視乎航班能否起飛:「爸爸媽媽都喺澳洲準備緊,睇下到時去唔去到啦,交畀神決定。」

雖然懷孕,加上武漢肺炎疫情仍未完全清零,但陳明恩做訪問時未有戴上口罩,她說:「多謝你哋個個都有戴口罩,我自己平日出街都戴晒口罩同面罩,盡可能少出去,老公收工會幫手買餸或者買外賣。」

陳明恩懷孕7個多月,希望可以返澳洲生BB。(蘋果日報)


陳明恩未有戴上口罩受訪,防疫意識略為不足。(蘋果日報)


由於疫情關係,很多時間留於家中,閒時會在YouTube做孕婦運動。(蘋果日報)


葉家寶(右)指早前的網上音樂會反應甚好,計劃陸續推出不同音樂會。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!