掃呢頁CODE去手機

2020年9月13日 星期日

【最後電台訪問】譚炳文自言今生無悔只求仔女安樂 勸勉年輕一代要肯捱 #譚炳文

譚炳文與女兒譚淑瑩「配音王」譚炳文上周六因病離世,早前他接受好友楊紹鴻與江美儀的電台節目訪問,是炳哥生前最後一個訪問。期間大談他入行至今的經歷,炳哥聲 ...




譚炳文與女兒譚淑瑩


「配音王」譚炳文上周六因病離世,早前他接受好友楊紹鴻與江美儀的電台節目訪問,是炳哥生前最後一個訪問。期間大談他入行至今的經歷,炳哥聲如洪鐘談笑風生,提到往昔在娛樂圈的日子,他不時開懷大笑,更謙稱成世冇紅過。

原為賣金飾的炳哥,在報章看到麗的呼聲招募播音員:「咁易考咩?麗的我衰咗,1700幾人考揀10個,我係第11個,後黎打嚟叫我做旁聽生,咁咪去聽吓囉,個個坐埋一齊,我坐開一邊㗎,幾陰功。」後來一次機會獲寧靜邀請聲演播音劇第二主角:「直出㗎,嚇到腳都軟,幾晚瞓唔著。」

談到他如何加入電影圈?炳哥憶述當時參演播音劇《改造小姐》反應甚好,吸引電影公司買版權拍成電影,炳哥獲邀擔任主角。楊紹鴻笑指他甫入電影圈便做主角,炳哥笑謂:「我冇捱過㗎,一嚟就做主角,都係運氣啫。」雖然是主角,但炳哥初時在片場亦曾遭白眼:「畀套唐裝衫我酸酸宿宿咁,嗰時都唔知自己做乜。套戲反應梗係好,我有運,搵親我嘅多數都賺錢。對我嚟講,(戲)有咩好唔好吖,觀眾鍾意、收得就係好,我都唔知咩係藝術。」

炳哥與性感艷星狄娜曾合作多齣色情片:「嗰時粵語片式微,其他片冇得開,得佢有錢搵,所以咪拍囉。」主持問他當年面對尤物狄娜可有反應?炳哥說:「佢剝哂衫我都見過啦,不過我冇反應、冇興趣,拍劇(與現實)唔同㗎嘛。以前拍接吻戲都係借鏡,我地嚟真,佢又唔介意。」他指拍攝電影,曾有數十個女仔全裸拍外景,炳哥笑謂:「咩都試過哂,好好身材試過,好核突身材都試過。」楊紹鴻指現時的藝人與以前很不同,炳哥直言現時的藝人「唔旨在」:「話佢,佢隨時唔撈添呀,而家都唔同世界,以前啲人純好多,個個都係捱出嚟。」

講到炳哥最愛賭馬,他指當年拍戲曾在馬上跌下:「隻手甩咗跤,咁拍戲同賭馬唔同。咁賭馬有咩唔好啫?好過打麻雀啦,我贏你啲錢你啲錢,傷感情,我(賭馬)問馬會攞錢之嘛,我係第一個喺香港講馬㗎,講沿途賽程。」炳哥自爆曾為政府拍攝戒煙廣告後悔,笑言初時只為賺錢,但因為廣告中呼籲大家戒煙,煙草商不再找他拍廣告:「我真係後悔,不過後來政府都禁(香煙廣告)。」

江美儀指炳哥的演藝生涯順風順水,他亦坦言未曾嚐過低潮:「而家最困難,因為啲神經線畀啲骨刺拮住,行多幾步都痛,唔行得。喺屋企對住四幅牆好悶㗎,最叻都係搭的士去飲茶,而家唔係話搵錢,喺屋企坐得耐仲痛,(開工)行住反而冇事。」炳哥直言自己很放得開,無論做主角還是特約演員都接受,但因身體狀況,已推卻多個演出機會。

他勸勉現時的年青藝人,最重要是肯捱:「勤力、咩都學吓、肯捱、肯做,唔好得罪人。」炳哥直言曾被年青演員藐視:「我提佢嗰句嗰係咁講,佢矋住你㗎,所以我而家咩都唔理,最緊要做好自己收銀紙。」

訪問尾聲,炳哥直言對人生無悔:「好彩就有2、3年,我冇悔呀,咩都食過、咩都嘆過,最緊要仔女安安樂樂,我盡頭㗎啦,唔好再捱、唔好再辛苦。多謝朋友、親戚,對我非常好。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!