掃呢頁CODE去手機

2020年9月13日 星期日

【好狼胎】「東張咪神」利穎怡聚會拋C奶被「胸襲」 大呻淑女遭人蝦 #利穎怡 #咪神

34C「東張咪神」利穎怡上月33歲生日,雖然過咗都差不多一個月,但她的好姐妹鄧伊婷、林泳淘及尹詩沛昨日趁着限聚令放寬到4人,她們即相約gatherin ...






34C「東張咪神」利穎怡上月33歲生日,雖然過咗都差不多一個月,但她的好姐妹鄧伊婷、林泳淘及尹詩沛昨日趁着限聚令放寬到4人,她們即相約gathering,並在IG貼相分享,壽星女利穎怡穿上tube top晒C奶,三女竟齊齊出手向利穎怡「胸襲」,尹詩沛及鄧伊婷還左右夾攻,利穎怡未有抗拒,還非常受落。林泳淘昨晚貼相後留言:「每年慣例。#檢查吓你(利穎怡)今年有冇成長先」利穎怡即回:「點解你地要咁對我呢個淑女?」林泳淘取笑利穎怡:「淑女?」網民看到這個誘人畫面,紛紛表示願幫忙,「咁刺激,我都想檢查吓」、「檢查我拿手」。

利穎怡也貼相到IG,她說:「多謝大家,一放寬,齊狂歡…其實都係食餐飯,不過已經好好。雖然過咗一個月,但超感激我啲好姊妹咁有心同我補祝生日。(雖然我唔明點解佢哋咁鍾意抓胸?係咪香港文化嚟?)多謝大家的生日禮物同網紅蛋糕,希望我可以成功做網紅,希望大家呢幾年都能成為成功的演員。」利穎怡也貼出2018 年慶祝舊照也是被友人「胸襲」。

利穎怡樂意姐妹「胸襲」。(IG圖片)


限聚令昨放寬即出動。(IG圖片)


利熲怡一臉Eenjoy。(IG圖片)


前年又被「胸襲」。(IG圖片)


利穎怡擁有33C咪咪,被封「東張咪神」。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!