掃呢頁CODE去手機

2021年1月21日 星期四

鄭衍峰:唔知馮盈盈密會西裝男 鄭衍峰自爆請食飯多過200餐 #鄭衍峰 #馮盈盈

無綫藝人鄭衍峰下午現身電視城,出席節目《港產旅行團》記者會。期間被追問緋聞女友馮盈盈約會西裝男食貴價意大利菜一事,他輕鬆回應:「我都係入到嚟呢度先知, ...




無綫藝人鄭衍峰下午現身電視城,出席節目《港產旅行團》記者會。期間被追問緋聞女友馮盈盈約會西裝男食貴價意大利菜一事,他輕鬆回應:「我都係入到嚟呢度先知,未有機會了解相關報道。咁朋友約食飯都好正常啫,我都會約其他女性朋友飯敍。(嗰餐飯食咗3,000蚊!)我諗咁多年我喺TVB canteen請佢食飯,加加埋埋都唔止呢個數啦,有200幾餐㗎。」


同馮盈盈好少見!


他坦言近日盈盈忙拍《天天開運王》,所以雙方甚少見面,各有各忙。當記者指稱對生活得精彩,他即謂:「咁我都好精彩,拍完呢個節目都keep住行山,拍節目時又有戴祖儀同林穎彤呢啲靚女陪住,發現好多香港嘅隱世風景。(咁新年前會唔會約盈盈去買吓桃花、辦吓年貨?)嘩,我哋已經好多桃花,唔使買喇!」


他又爆觀眾有眼福:「因為戴祖儀佢哋會帶觀眾去酒店staycation,佢哋仲會浸浴。(你有冇露?)露咗一吓,但當時我唔係咁滿意自己身形囉,肌肉量唔得。(驚唔驚盈盈食肥咗,帶埋佢一齊去操弗?)呢方面佢好懶,不過冬天大家唔想做運動,明嘅。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!