掃呢頁CODE去手機

2021年1月21日 星期四

阮兒:阮兒反覆生蛇險毀容  衛志豪用4個字鼓勵回復自信 #衛志豪 #阮兒

曾在《金宵大廈》飾演舞女莎莎的無綫藝人阮兒(Chloe),近日喺節目《星光路上》上談及入行以來嘅心路歷程,原來佢一直受帶狀疱疹,俗稱生蛇所困擾!藝人靠 ...




曾在《金宵大廈》飾演舞女莎莎的無綫藝人阮兒(Chloe),近日喺節目《星光路上》上談及入行以來嘅心路歷程,原來佢一直受帶狀疱疹,俗稱生蛇所困擾!藝人靠塊面來搵食,但佢試過一年來生十幾次蛇,情緒及工作都受到嚴重困擾,不過好彩一路上有男友衛志豪鼓勵,令佢終於捱過。


現年33歲的阮兒坦言反覆生蛇令佢險些毀容,更試過生上塊面:「我喺一年裏面生咗十幾次蛇,有一期都唔開心嘅,因為生咗喺塊面度,都比較嚴重。」因為身體出現問題,覺得自己好唔靚又上唔到妝,但男友衛志豪患難見真情,喺佢身邊不離不棄:「佢會一路喺我隔籬話『你好靚呀』」令佢回復自信!


阮兒更分享一件甜蜜事,佢話因為拍劇至凌晨,衛志豪就親自送洋葱湯到電視城:「佢驚我唔食嘢,我一唔食嘢抵抗力就差,同劇蕭正楠見到都話『嘩!點解你有湯飲』。」阮兒又笑言男友成日叫佢食多嘢:「我肥都係因為佢。」


最後主持人問到阮兒擇偶條件,佢坦言要高大靚仔,而衛志豪都中晒,更甜笑話:「佢係心目中最好,家人都好鍾意佢。」被問到幾時結婚?佢就話:「拍咗拖3年,想喺工作上再好啲先。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!