掃呢頁CODE去手機

2021年1月22日 星期五

王樹熹:結束20年演藝生涯 童星Jacky仔離港日本定居 #王樹熹

Jacky仔去日本發展!童星出身、人稱Jacky仔嘅王樹熹,前年重返無綫拍攝劇集《她。她。她的少女時代》,不過日前佢就喺社交網發文,宣布將離開香港,搬 ...




Jacky仔去日本發展!


童星出身、人稱Jacky仔嘅王樹熹,前年重返無綫拍攝劇集《她。她。她的少女時代》,不過日前佢就喺社交網發文,宣布將離開香港,搬去日本定居及發展,佢晒出一張於機場離境時拍下嘅照片,並表示:「初時都係抱著(着)試吓嘅心情申請,竟然符符碌碌就合格咗。雖然去日本就代表要放棄香港嘅生活同工作,但係最後都下定決心挑戰,去一個似乎熟悉卻唔熟悉嘅地方,跳出自己嘅舒適圈。」


佢又多謝屋企人及朋友嘅支持及鼓勵,並指:「接近20年嘅演藝生涯,好高興可以同觀眾以及一直支持我嘅粉絲一齊成長。今次嘅挑戰雖然唔係向演藝嘅道路發展,但係都係我依家最想嘗試嘅事。我會繼續分享我係日本嘅經歷同趣事,希望你哋繼續陪著(着)我啦。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!