掃呢頁CODE去手機

2021年1月22日 星期五

伍詠薇左腳外踝骨移位包成「豬蹄」 唐紫睿中耳隱疾動3小時手術重建耳膜聽骨 #伍詠薇 #唐紫睿

IG圖片平日坐唔停的伍詠薇,今日突然在社交網貼出左腳受傷的照片,她去看了跌打,左腳足踝包成「豬蹄」,伍姑娘更幽默留言:「是日精選,心急惹的禍!」網民和 ...




IG圖片


平日坐唔停的伍詠薇,今日突然在社交網貼出左腳受傷的照片,她去看了跌打,左腳足踝包成「豬蹄」,伍姑娘更幽默留言:「是日精選,心急惹的禍!」網民和友人紛紛留言問候。

伍姑娘今日回覆傳媒,她提到受傷始末:「兩星期前,我去酒樓同人開會,我去完洗手間,用抹手紙隔着拉開門柄,諗住用頂住度門出去,疫情要小心啲嘛,點知開門時我睇唔到有一級樓梯,我係咁叉錯腳,以為只係拉親條筋。我返出去坐低繼續傾嘢,枱布下仲除咗對鞋暗暗捽腳,點知一直都唔好,一直隱隱作痛。今日扚起心肝去睇跌打,醫師話我其實唔止拉親條筋,係左腳外踝骨移位,同我放咗藥。醫師仲睇埋我右膝舊患,佢話我右膝外腓骨移位,所以每次行山後都會痛,醫師同我整咗係好啲,下星期有時間要再覆診。」伍姑娘表示雖然雙腳都有傷患,要多休息,不過近日仍有工作都要外出,伍姑娘謂盡量小心照顧自己。

此外,周秀娜前師妹唐紫睿(Hazel)昨日貼出留院照,今日自爆耳朵做了3小時手術,主要是切除乳突和耳膜聽骨重建,她留言:「由發病(耳仔流水)到搵專科醫生做手術,3個禮拜搞掂,原來中耳裏面有個計時炸彈,自己唔知,隱性病,好彩係發現得早,本來唔太想po張相嚇人,但想勉勵一下打緊逆境波嘅朋友仔(包括我自己)。痛苦,疾病與折磨也是人生必經之路,生老病死也只是過程而不是終點,遇到要打大佬嘅時候就要勇敢面對,要比平時堅強精靈一百倍(我只係喊咗一次咁多)。」Hazel做完手躺在床上都打長文貼IG,分享自己心情,事後都感到疲倦,她又說:「打咁多字有啲頭暈,我要做個乖少少嘅病人,bye.....你哋嘅打氣我收到晒!」

伍姑娘兩周前整親腳,致左足踝移位要看跌打。(FB圖片)


伍姑娘腳傷暫時要乖乖多休息。(FB圖片)


Hazel耳朵做了3小時手術,主要是切除乳突和耳膜聽骨重建。(IG圖片)


周秀娜前師妹Hazel昨日貼出留院照片。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!