掃呢頁CODE去手機

2021年1月22日 星期五

楊思琦未婚誕女承受好大壓力 爆當年被「在位者」傷害 #楊思琦

思琦提起中學同學突然離世,不禁落淚。(影片截圖)楊思琦昨晚擔任陳志雲主持的網上節目《Stephen.傾》嘉賓,提起早前一位感情要好的中學同學突然離世, ...




思琦提起中學同學突然離世,不禁落淚。(影片截圖)


楊思琦昨晚擔任陳志雲主持的網上節目《Stephen.傾》嘉賓,提起早前一位感情要好的中學同學突然離世,思琦說:「佢走咗之後,我收到首《仲夏陽光》,睇見歌詞我直情喊咗出嚟,好似講緊我同佢。好突然,嗰時每晚瞓唔到,佢讀書好叻,係一位兒童心理學家,好值得我學習,佢善解人意、細心、有善心同有愛心,對任何人都唔發脾氣,係我一個soulmate。」思琦一直強忍淚水,直到志雲問如果對方仍在,最想說甚麼,思琦終忍不住淚水爆喊:「希望佢身邊愛嘅人都幸福,因為佢仲有個4歲小朋友,其實我一路強忍緊,但你咁問我都好難.......。」

思琦向來硬正,很少在人前喊,志雲直言彷彿在她身上看見一道防衛牆;即使是笑,也不覺得她開心。思琦解釋:「有時擔心,驚自己講錯嘢,所以唔好講咁多最好,但我真係鍾意笑嘅。」之後再提起舊愛李泳豪,及細仔爸爸身份,思琦仍然好避忌,沒有多講半句。

談到當年未婚誕女,思琦自言好鍾意小朋友,不會因為其他因素抹殺生存權利,想清想楚才決定獨力撫養,但卻承受好大壓力,她說:「囡囡兩個月大時返咗嚟香港,嗰時我係有啲唔開心,所有報章雜誌封面都係講我點差點唔好,我係好痛苦,但感情嘅嘢其實冇對錯,你哋觀眾根本唔知發生咩事,唔好用咁眼光去評論我嘅決定,每個人做嘢都有佢原因啦,更唔可以一面倒用文字去攻擊,好彩我嗰時比較撐得住,唔係都幾難捱。」她更爆出當年某人做了傷害她的事情,現在已原諒對方:「如果見到可以打招呼。(點解可以原諒?)因為嗰個人係在位者,當其時嘅在位者。」

思琦接受志雲網上節目訪問。(影片截圖)


思琦提起中學同學突然離世,不禁落淚。(影片截圖)


兩行眼淚(影片截圖)


思琦對囝囝爸爸的生父繼續守口如瓶。(IG圖片)


(IG圖片)


楊思琦當年決定生囡囡,承受外界好大壓力。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!