掃呢頁CODE去手機

2021年2月21日 星期日

吳啟明東山再起賣秘製香蔥鹽焗雞 願做隱世廚神賣勻18區 #吳啟明

過去在上環經營私房菜的吳啟明,因受肺炎疫情影響,去年忍痛結束經營3年的餐廳「慢煮兩餐」,最近他在YouTube開設頻道分享自彈自唱作品,吳啟明並非計劃 ...






過去在上環經營私房菜的吳啟明,因受肺炎疫情影響,去年忍痛結束經營3年的餐廳「慢煮兩餐」,最近他在YouTube開設頻道分享自彈自唱作品,吳啟明並非計劃重投娛樂圈,反而計劃將飲食生意東山再起,愛好音樂與烹飪兩種藝術的吳啟明笑言,好友給他外號「音樂廚神」,也許會成為其新寶號。

吳啟明月前開設一個YouTube頻道「It Might Be You或許是你」,每星期也會分享其自彈自唱片段,吳啟明說:「大概9個月前,只係買咗幾盞燈,影住自己彈琴唱歌,擺啲片喺YouTube,之後我睇過日本、韓國、美國歌手啲自彈自唱片段,我感到少少自卑,都係決定唔拍。」

幸好身邊有良師益友,吳啟明的鋼琴老師就鼓勵繼續,吳啟明再說:「佢畀咗Brian McKnight自彈自唱好勁嘅片我睇,又畀咗攞7次格林美音樂獎嘅David Foster我睇,老師同我講如果全世界人睇咗佢兩個嘅片,咁就冇人再拍,咁就冇晒其他藝人,我諗又係喎,我又唔係為咗賺錢。拍片純粹係娛樂,廚藝方面想做到一啲成效,音樂純粹係分享,我係老人家,唔會再出碟,我知音樂係冇分年紀,但我只係想分享。」吳啟明表示,不會投放太多資金拍,只會簡單用手機低成本創作,不想有任何負擔。

彈鋼琴有板有眼的吳啟明,年輕時已愛聽音樂、玩結他,他說:「我大個就鍾意彈鋼琴,彈琴下好多苦功,大個之後學係好難,我好懶,一個星期都練唔到一次琴,最近拍片先至有勤力練。」他指有朋友給他外號「音樂廚神」,認為隱世廚神滿街也是,但「音樂廚神」卻更切合他。去年結束私房菜生意,吳啟明表示:「我係鍾意廚藝同音樂,我搞完一輪餐廳後發覺,我唔鍾意營運管理,我想做嘅係廚藝,我唔會再開餐廳。」

話雖如此,並不代表吳啟明不再涉足飲食業,他反而去蕪存菁,做得更精準,他說:「我真目標係online delivery,訂購我啲產品,然後送去你屋企,而家已經簽咗工場,請晒所有嘅人,包括營運總監、網上銷售、KOL,全部準備好。好快可以訂購我嘅產品,其中主打推出『香蔥鹽焗雞』,鹽焗雞本身係冇蔥,我研發到好juicy(多汁),KOL已經拍咗片,係我最近研發、好滿意嘅菜式,係第一道招牌菜。」面對疫巿經濟蕭條,吳啟明指新的營運方式絕對適合現有的巿道,他說:「除非忽然冇咗疫情,我相信生意額唔會冇好多,因為大家習慣網上買。」

在新投資飲食項目,吳啟明只參與設計新菜式及宣傳,他說:「我係間公司最主要投資者,但我唔參與營運、買貨,我主要做設計菜式同宣傳。暫時灣仔、九龍城、元朗,各有製作及銷售點,可以自己提貨或送貨。其實所有嘢準備好,只係睇吓幾時做宣傳,有定單就可以送貨。」吳啟明透露,其招牌雞暫定388元一隻,自取有折扣,開始時每日只會製作100隻,即每個銷售點只會賣30幾隻,他說:「定價非常貼地,想大家可以享用我嘅美食,目標係18區,每區有1個銷售點。」

啟明指提供優質食品不容易,他經過不斷測試研究,終於解決所面對問題,現在正研發更多產品,啟明指今次投資不多,大概百多萬。對於會否再用「慢煮兩餐」命名,他說:「應該唔會,因為冇乜涉及慢煮,唔好呃人。可能用傳媒送畀我個名,『隱世廚神』,做廚唔係我夢想,係興趣,如果冇興趣就唔會搞,我越搞越開心。」吳啟明指下廚是他的興趣,暫時也不會放棄。

現年57歲的吳啟明,所做皆是自己喜歡的事,所謂有錢就任性,他笑說:「我唔明你點解話我有錢,我其實唔係有錢,我只係做我自己鍾意嘅嘢。我覺得有錢反而會發財立品,少啲任性,我唔係有錢佬,我冇經歷過,如果畀我有錢,我會低調的、發財立品,唔做咁多任性嘅嘢。」

採訪:張明

攝影、攝錄:陳俊強、馮嘉銘、林賓尼

吳啟明計劃再戰飲食業。


吳啟明月前開設YouTube頻道《IT MIGHT BE YOU或許是你》展歌喉。


吳啟明透露,有定時跟鋼琴老師學習。


吳啟明任YouTuber初哥,分享音樂演出。


吳啟明對音樂製作要求甚高,特別租用完善設備錄音。


吳啟明強調自己年紀不輕,不會再出唱片。


吳啟明的私房菜「慢煮兩餐」於去年中提早結業。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!