掃呢頁CODE去手機

2021年2月21日 星期日

吳孟達:吳孟達秘密入院 腫瘤科留醫 #吳孟達

70歲藝人吳孟達近年不時傳出身體抱恙,據可靠消息指,他因秘密入院在腫瘤科留醫。據了解,吳孟達曾在澳門求醫,最近才返港接受治療,因病關係亦消瘦了不少,而 ...




70歲藝人吳孟達近年不時傳出身體抱恙,據可靠消息指,他因秘密入院在腫瘤科留醫。據了解,吳孟達曾在澳門求醫,最近才返港接受治療,因病關係亦消瘦了不少,而一向低調的他甚少將患病消息告訴圈中人。


記者曾嘗試聯絡吳孟達,但其手機長響後接往留言信箱。至於其好友田啟文回覆表示:「有一段時間我同佢失聯,之後佢就打畀我,話身體唔舒服唔想我擔心,依家搵咗好好嘅團隊幫手,所以打畀我報平安。我日日都有傳短訊問候佢,不過佢冇再覆我。(去探佢?)冇,但我有朋友就去過醫院探佢,話佢真係瘦咗好多,我諗唔好阻佢休息喇,有心就得。(情況差?)據我所知又唔係咁差嘅。」


其實,他早年曾因病毒感染而導致心臟衰竭險喪命。而今年2月頭時,網上流傳他為電影《少林寺之得寶傳奇》拍攝海報時的片段,見他突然心臟不適,面露痛苦,又不停用手揉搓胸口,令人擔心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!