掃呢頁CODE去手機

2021年2月21日 星期日

吳孟達重病入腫瘤科留醫 田啟文︰朋友話佢個病係擴散咗 #吳孟達 #田啟文

(資料圖片)今日傳出吳孟達(達哥)因重病入院,並在腫瘤科留醫,而與達哥相識多年兼有合作的好友田啟文(田雞),今日接受《蘋果》電話訪問,談及達哥病情,他 ...




(資料圖片)


今日傳出吳孟達(達哥)因重病入院,並在腫瘤科留醫,而與達哥相識多年兼有合作的好友田啟文(田雞),今日接受《蘋果》電話訪問,談及達哥病情,他指近兩個月都不知對方的情況,他說︰「之前我同佢都有互send訊息,佢都有覆我,不過最近就冇覆我,我亦唔想畀壓力佢。」

田啟文表示,其實兩人已很久沒見面,但在兩個月前達哥曾致電給他報平安,他說︰「兩個月前佢打過畀我,同我報平安。其實我同佢一路都有互通短訊,但有排佢冇覆我,原來佢入咗醫院。嗰次同佢通電話,佢話早排唔舒服,發現嗰陣時,佢諗住要走咪走囉,後來佢搵到好好嘅醫療團隊幫到佢,當時佢好返好多,所以打畀我報平安。」

至於達哥的病情如何,田啟文表示不太清楚,只謂︰「佢係咩病我就冇問,但有朋友之前有去探過佢,話佢個病係擴散咗,但有得搞嘅,唔係太複雜,而家醫緊。」田啟文從朋友中得悉,達哥的太太和家人都在港照顧他,刻下達哥亦放低工作,田啟文續說︰「叫佢放鬆啲,專心醫好個病先。」

細龜黃一山跟達哥由電影《逃學威龍》開始合作無間,《蘋果》今日聯絡細龜,問他可知達哥患上重病時,細龜說:「我最近一次見佢係舊年11月,達哥喺寧波專登坐幾個鐘頭車去橫店賀一個朋友茶餐廳開張,當日我見達哥好精神,講嘢好似當年我哋拍《逃學威龍》時咁中氣十足,一啲都唔似有病,我唔明點解突然間傳佢病重,我聽到都覺得好突然,希望達哥早日康復。」細龜指之前達哥曾到銀川拍戲,當地零下10幾20度,他聞得達哥凍到身體有點不適,由於返港的話要接受隔離,之後再返大陸工作又要再隔離,所以達哥索性轉到澳門休息,細龜說:「佢話要好好休養吓,估唔到傳出佢病重入院嘅消息。」

田啟文指近排沒有收到吳孟達報平安,從朋友口中得知他的病況。(資料圖片)


吳孟達(右二)經常在周星馳的電影中,與田啟文(右一)合作。(資料圖片)


細龜去年11月跟達哥在橫店一起賀友人茶餐廳開張。


細龜指當日達哥精神甚好,一點也不似有病。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!