掃呢頁CODE去手機

2021年2月16日 星期二

文雪兒大女張筠樂做性感山系女 單身摸姻緣石望沾桃花 #山系女 #張筠 #文雪兒大女 #陳婉衡 #Alycia

文雪兒大女張筠(Christy)去年5月加入MandyLieu旗下的模特兒公司,嘗試向演藝及KOL的工作發展,憑着愛行山及做gym的健康形象,不時在社 ...






文雪兒大女張筠(Christy)去年5月加入Mandy Lieu旗下的模特兒公司,嘗試向演藝及KOL的工作發展,憑着愛行山及做gym的健康形象,不時在社交平台分享健康性感相,成功成為山系KOL。

疫情持續一年多,Christy未有放慢做運動的步伐,新春前就去了寶雲道行山兼拜訪姻緣石沾旺氣祈福,祈求新一年可覓到好姻緣。Christy本身正職做土木工程,回顧過去一年的新嘗試,她表示相當充實:「接觸唔同嘅嘢,專訪、拍廣告、出event,最近就拍咗一套戲,試嘅嘢好多好充實,第一次拍戲。」

原來,Christy最近接拍了一套來港取景的荷李活電影《Hong Kong Love Story》,劇中主角是韓國男團2PM的泰籍成員Nichkhun,及由香港去荷李活發展的香港演員文峰(Byron Mann),Christy說今次是收到文峰邀請:「係文峰喺IG私訊我,係好難以置信,呢個經驗好特別,雖然媽媽係做戲,但我從來冇接觸過拍戲究竟係點嘅一回事,我就覺得係好多人好精準做一件事,令到我好佩服。我角色戲份好細,但係我已好滿足,當踏出第一步,希望第時更多機會發揮到。」

Christy的戲份主要與文峰拍攝,但她有去探Nichkhun班,更大讚對方是靚仔男神,她笑言:「佢真係好靚仔,但我仲係彭于晏黨,男神係遠觀而不可褻玩焉,可以望住。今次算係入行後最特別嘅經驗,so far試咗咁多樣嘢,暫時最enjoy嘅經驗,學到要敬業同專業。」

本身屬猴的Christy仍然單身,但她揚言不太迷信,但既然往姻緣石到此一遊,當然入鄉隨俗摸姻緣石。問到新一年會否想搵到另一半,她即笑着說:「梗係想,我都希望快啲搵到伴侶。我聽過好多爸爸媽媽幫仔女嚟求,最後係成功嘅,我有去過巴黎鎖橋,見到咪玩吓,唔係話一定要有。」再問她的拍拖次數,她笑言官方答案是三次,透露最長的感情是在英國與當時的男友拍了七年拖:「最耐感情係七年之癢,由讀書到做嘢,佢喺英國,我就想返嚟香港發展,之後返嚟都有拍過拖。」問到擇偶條件,她表示樣貌不是首要:「孝順、開心,外表順眼已好開心,傾得埋好重要,外貌到咗60 、70及80歲都唔係好重要,最緊要錫我,同埋溝通到,呢啲先係長久一啲嘅因素。」

今年最想完成的目標是在3月成功考到註冊工程師牌照,Christy表示到時才考慮拍拖,更揚言媽咪沒有催她:「我繼父都係40歲先搵到真愛,媽咪都冇乜催,知我拍拖時會試探我,叫我對人好啲,唔好發脾氣,鼓勵我識多啲朋友。」

疫情持續,Christy沒有怠慢做運動,新春與《蘋果》行山兼拜姻緣石沾旺氣。


沿途有不少裝飾,Christy都有童心。


中途需要小休一會,做開運動的Christy把握時間拉筋鬆一鬆。


又與影子跳舞,參滿活力。


順利抵達姻緣石,Christy自稱不迷信,但仍有摸摸姻緣石,希望可以搵到另一半。


男神心女是彭于晏,但揀男友就要孝順、開心,外表不是最重要。


Christy聽過寶雲道姻緣石撮合不少姻緣,自己就去過法國鎖橋。


Christy沒有被媽咪催拍拖,但有時會試探自己感情進展。


Christy最近接拍了一套來港取景的荷李活電影《Hong Kong Love Story》,首次演戲令她覺得好滿足。


演戲是她入行後最enjoy的一樣工作,學得最多。


採訪:唐如

攝影、攝錄:陳慧安、沈健程

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!