掃呢頁CODE去手機

2021年2月16日 星期二

馬國明:馬國明被批先有後婚 黎諾懿飲醉酒識老婆 #馬國明 #黎諾懿

藝人馬國明、黎諾懿及胡鴻鈞為無綫收費台節目《師父有請》任嘉賓,主持麥玲玲指馬國明一向異性緣強,絕對是值得嫁完再嫁的男人,不過馬國明卻說:「我唔覺,我同 ...




藝人馬國明、黎諾懿及胡鴻鈞為無綫收費台節目《師父有請》任嘉賓,主持麥玲玲指馬國明一向異性緣強,絕對是值得嫁完再嫁的男人,不過馬國明卻說:「我唔覺,我同胡鴻鈞想法差不多,大家夾自然會少啲拗撬,咁樣已經好。我感情事唔會影響工作,曾經試過有啲性格唔啱就會鬧交,冇話邊個唔啱,過去咗就冇問題。」


胡鴻鈞被追問感情事


玲玲批馬國明大機會先有後婚,他則認為機會微:「應該唔會中咗先結婚,希望係結咗婚先有BB,咁我每一次拍拖都係向結婚方向諗,因為我好現實嘅人,唔結婚的話,拍拖係好浪費時間。」而胡鴻鈞被追問有沒有拍拖即表現尷尬:「真係唔知今日講呢啲,我以為講事業,不過我唔係好相信旺唔旺夫,好多嘢都應該互相磨合,最緊要係同對方性格夾。」


同太太一見鍾情


諾懿就透露與太太是一見鍾情,更是飲醉酒情況下:「太太係周美欣介紹,約咗1年幾都冇機會,有次我哋飲醉,太太嚟接美欣,我見到佢覺得好靚。(你飲醉喎!)醒咗之後有少少後悔,有問佢拎電話,不過佢起初見我飲到咁冇乜感覺,但因為我太有才華,滲晒出嚟,所以一齊咗。(有個富裕老婆有壓力?)我識太太時已經冇乜理屋企生意,佢交畀哥哥理,只係做副線生意,好少參與屋企業務。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!