掃呢頁CODE去手機

2021年2月13日 星期六

花姐直認處男姜濤恨拍拖 擔心性格累事冇人要 #姜濤 #花姐

現年49歲的人氣男子組合MIRROR經理人兼《全民造星》監製黃慧君(花姐),日前接受商台節目《1圈圈星光背後》訪問,她表示公司對MIRROR成員的戀情 ...






現年49歲的人氣男子組合MIRROR經理人兼《全民造星》監製黃慧君(花姐),日前接受商台節目《1圈圈 星光背後》訪問,她表示公司對MIRROR成員的戀情持開放態度,不過對於自爆是處男的姜濤至今仍單身,花姐笑指真的沒辦法,「我都唔想佢係單身,我成日叫佢搵個女仔,一個人冇愛情滋潤,個人會好蠢,你點唱情歌啫,但佢工作太忙,同埋佢性格,你同佢傾計,邊有女仔對佢有興趣,佢太冇話題,但佢學習緊,佢都好希望拍到拖,但呢啲係緣份又冇得勉強。」至於Ian因拍劇撻着混血索模盧慧敏(Amy Lo),花姐說:「我知道咗都好開心,佢冇拍拖都咁耐,28歲男仔拍拖都好正常,當然我唔希望公開拍拖會影響佢事業,所以叫佢哋低調啲,其實係想保護佢哋段感情,佢哋拍拖我事前係知,因為同MIRROR簽約嘅時候,我話一定畀你哋拍拖,不過一定要畀我知,亦唔希望佢哋太高調。」

MIRROR在樂壇大豐收,除了在頒獎禮上奪得新人奬及組合獎,姜濤更在叱咤頒禮獲頒「我最喜愛的男歌手」及「我最喜愛的歌曲大獎」,花姐表示最初預計MIRROR可得到生力軍獎及歌曲《IGNITED》得到叱咤十大,她指當時在後台與別人洽談工作,所以當MIRROR奪得組合銅獎,她是錯過了整個過程,直至宣布姜濤獲頒「我最喜愛男歌手」,花姐是忍不住尖叫:「咩話?What?!」她解釋:「我唔知開心定驚,因為我對姜濤嘅要求好高,我會畀一條線佢,你一定要去到呢度,大家先會鍾意你,大家先會覺得你係一個專業歌手,我知佢仲有一段距離,所以佢攞獎嘅時候會有人攻擊佢,話佢冇資格攞,你憑乜嘢,驚佢再受傷害。」對於Anson Kong(AK)失落生力軍獎被指「黑面」,花姐指這個獎項對AK十分重要,她說:「我簽AK嘅時候,佢好希望可以喺叱咤台上攞新人獎,唔理三甲邊一個獎,當然攞到金獎就最好啦,總之攞新人獎係佢畢生願望,我話會盡全力幫佢;當刻佢冇嘅時候,佢唔係黑面,佢真係唔開心,佢係好直接嘅人,我都好心痛,我喺後台喊咗出嚟。」

曾在無綫任職音樂組PA(助理編導)出身的花姐,過檔ViuTV監製過不少節目,她透露在2018年製作第一輯《全民造星》的初衷,她說:「最初構思好惡毒,只有我知,我想揭露參賽者嘅天真或者評判點唔公平,但最後我反而被參賽者嘅熱誠感動。」她又指沒想過自己會做MIRROR經理人,「最初諗住搵有經驗嘅人,因為件事複雜,我冇諗過係我,我諗住送咗佢哋一程,我就做返監製,但我好緊張佢哋,覺得唔應該用傳統方法去做,所以我同金生(ViuTV製作部副總裁金廣誠)商量搵咩人幫佢哋,我哋亦見過好多人,睇下佢哋對MIRROR有咩意見,我發覺因為佢哋好有經驗,佢哋方法係好,但我覺得唔應該用咁樣方法,因為MIRROR有好多可能性,可能嗰啲人未夠了解MIRROR,當時佢哋出道又好急,金生就叫我做住經理人先。」

提到MIRROR有成員單飛發展,花姐表示非每個組員都適合做獨立歌手,「Stanley同Lokman簽約嘅時候,我已經話畀佢哋知係演戲為主,有啲人適合做綜藝,有啲適合唱歌,而唔係個個想唱歌做solo,好似Stanley,你叫佢派單曲,佢都未必想。」在12位成員當中,花姐一直被指偏心姜濤及Ian(陳卓賢),她謂:「最初以為自己冇偏心,覺得自己可以好公正,但例如姜濤特別多JOB,就會接觸佢多啲,Anson Lo喺比賽前已經識,係我叫佢入行,咁我又欣賞Ian嘅才華,又好鍾意AK嘅性格,係有少少偏心,咁只係代表我同佢哋熟定唔熟,但唔會影響喺工作上。」

花姐踢爆姜濤恨拍拖。(IG圖片)


花姐表示對MIRROR成員會有偏心。(IG圖片)


MIRROR出道只有兩年,但在樂壇已有很好成績。(IG圖片)


花姐曾為Anson Kong失獎而心痛落淚。(IG圖片)


Ian與Amy Lo拍拖,原來早已知會花姐。(IG圖片)


花姐接受《1圈圈 星光背後》訪問。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!