掃呢頁CODE去手機

2021年2月13日 星期六

初三情人節

張晉與蔡少芬剛慶祝結婚13周年,明天年初三適逢是情人節,但倆人為跟子女楚兒、信兒、樂兒家庭樂,決定放棄二人世界,過一個熱鬧的情人節。踏入牛年,正身處上 ...






張晉與蔡少芬剛慶祝結婚13周年,明天年初三適逢是情人節,但倆人為跟子女楚兒、信兒、樂兒家庭樂,決定放棄二人世界,過一個熱鬧的情人節。踏入牛年,正身處上海的蔡少芬夫婦,原定今年一家回張晉老家重慶拜年,但因疫情關係,決定留守上海。蔡少芬自誇最拿手煮團年飯菜式,不過身旁的張晉卻大玩踢爆:「係你做架咩?」蔡少芬笑說:「我有份叫返嚟,年年我哋都會買,唔會做,會買年糕同盆菜,好方便,唔駛自己做,㷫番熱啲食物已經好叻。」

明天是情人節,張晉笑言忘記了年初三也是情人節,蔡少芬認為新年一家人團聚比情人節更重要,所以會跟家中「小情人」共度,她說:「唔一定要二人世界,佢哋(小朋友)都係我哋啲情人嚟,唔應該放低佢哋,而且新年大過情人節感覺,想同小朋友一齊過節。」她又指一歲囝囝樂兒越大越可愛,每聽到音樂就會跳舞,最喜歡轉圈,家姐彈琴時,又會坐在身旁幫倒忙亂彈一通。

此外,駱胤鳴以人妻身份與老公過首個情人節,她在社交平台大晒恩愛,笑言要玩Ice Break遊戲,新婚就是玩無聊東西,過程中駱媽媽不斷幫女婿答問題,而這個遊戲是胤鳴奶奶提供,向老公大逼供說出老婆10個優點,胤鳴表示:「一年後我哋會拍返條10個老婆的缺點,對比返,希望團火仲喺度。」至於Kelvin眼中的駱胤鳴10個優點,原來是「靚、有班好同事、白、錫貓、洗碗、做家務、畀打機、陪睇netflix、細心、幫手封利是。」其實胤鳴老公說了頭幾個之後已經開始口窒窒,要外母不停提場,不過依然o氹得老婆開懷大笑。

蔡少芬希望情人節一家人過。


張晉取消返老家重埐過年。


新婚駱胤鳴今年首次以人妻身份過情人節。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!