掃呢頁CODE去手機

2021年3月10日 星期三

鍾嘉欣:超級忠粉跟足成10年 鍾嘉欣感觸落淚 #鍾嘉欣

好感動呀!藝人鍾嘉欣最近經常拍片更新個人網上頻道,呢日佢邀請一名粉絲Queenie一齊聚餐,嘉欣稱對方係逾10年超級忠粉,專一程度勁過男朋友。佢續指對 ...




好感動呀!


藝人鍾嘉欣最近經常拍片更新個人網上頻道,呢日佢邀請一名粉絲Queenie一齊聚餐,嘉欣稱對方係逾10年超級忠粉,專一程度勁過男朋友。佢續指對方以前經常到各大頒獎禮現場守候,為佢打氣:「每一年你哋(粉絲)都希望我攞到獎,但最尾好多時候我都冇攞過獎,但一出嚟見你哋舉晒牌,又自製個獎狀畀我。」當佢得知對方曾為佢通宵排隊,只為搭第一班車到場霸頭位舉牌時,大感震驚又感動。


講到最難忘回憶時,嘉欣指2013年舉辦第一個演唱會係為回饋歌迷,回想過去努力打拚嘅點滴,期間忍唔住幾度感觸落淚,佢表示:「因為做咗娛樂圈咁耐,真係唔容易,好多時候自己一個人喺香港,冇家庭、冇親戚喺度,所以有粉絲支持係好開心.....以前見你哋咁細個,依家變到咁大個,我又結完婚,仲生埋仔,我走咗咁耐,已經5年冇返嚟,點知你哋仲喺度,照計跟咗第2個,或者大個已經有自己生活。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!