掃呢頁CODE去手機

2021年3月10日 星期三

李琳琳身體力行撐孻仔入娛樂圈 姜大衞歌喉被比下去 #方詠琳 #李琳琳

姜大衞與李琳琳的26歲孻仔姜卓文(細John)一心想加入娛樂圈發展,2019年曾經參加ViuTV《全民造星II》,雖然在第3回合已經出局,但未有打消他 ...






姜大衞與李琳琳的26歲孻仔姜卓文(細John)一心想加入娛樂圈發展,2019年曾經參加ViuTV《全民造星II》,雖然在第3回合已經出局,但未有打消他加入娛樂圈的念頭,細John昨晚現身《流行經典50年》,錫仔錫到燶的姜大衞夫婦特別到場,親身為兒子打氣。

李琳琳在10年前曾經患上大腸癌,接受治療後身體逐漸復原,目前精神飽滿,她透露身體已完全康復。對於兒子有意入行,姜大衞夫婦聲表示支持和尊重兒子的想法,李琳琳說:「其實我哋做爸爸媽媽一定會支持,佢要用功同努力,希望佢都會成功。」姜大衞則表示:「阿仔而家係自由身,佢做乜我都會支持,佢大個仔喇,有自己嘅想法,我哋唔可以左右,不過我都有提佢乜嘢工作都要多啲嘗試,搵一條啱自己嘅路。」

姜大衞大爆兒子最初沒有唱歌天份:「嗰陣佢唱歌唔好聽,不過到咗而家係越唱越好聽。」反而媽媽李琳琳讚兒子唱歌好聽過爸爸。

導演爾冬陞(小寶)曾經表示同母異父的哥哥姜大衞年輕的樣子激似台灣巨星周杰倫(周董),姜大衞笑說應該說周董像他,而不是他似對方,李琳琳笑說:「佢哋真係好似樣,我記得有一次喺上海見到一個大型廣告牌,我居然以為他拍咗呢個廣告,點知原來係周杰倫。」細John亦說:「我都覺得佢哋好似,尤係係爸爸喺我呢個年紀,佢哋兩個嘅樣仲似!」

姜大偉的姪兒姜文杰及姜麗文亦有現身錄影,姜文杰在2012年轉投港視後,一直未有機會現身TVB,與妹妹姜麗文亦差不多有6年未有在幕前合唱。而前者近年「退居幕後」從事有關電影工作,已有10年未有亮相無綫,他眼見樂壇新人輩出,故自認「老餅」。姜麗文在去年2月宣佈結婚,但因肺炎肆虐而決定將婚禮延期,她說:「我哋唔想一改再改喇,決定等疫情過去先算,反正而家都一齊住,都好似老夫老妻!」

姜大衛與李琳琳現身撐阿仔。


姜文杰與妹妹超過6年沒有合體唱歌。


細John有意入行做藝人。


家燕姐笑言變了緊張奶奶,狂買補品給新抱補身。


姜麗文表示婚禮待疫情穩定後再才舉行。


麥潔文與女兒


雪梨與女兒徐頴堃


區瑞強與兒子


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!