掃呢頁CODE去手機

2021年3月10日 星期三

江嘉敏:疑似江母鬧網民「肺炎等緊你」 江嘉敏嬲爆:覺得被針對! #江嘉敏

藝人江嘉敏近日是非不斷,佢喺社交網Post同媽咪做Mask嘅相,但有網友將截圖放上討論區,圖文並茂指「江嘉敏媽咪」嘅帳戶鬧人。截圖顯示有人話:「馮盈盈 ...




藝人江嘉敏近日是非不斷,佢喺社交網Post同媽咪做Mask嘅相,但有網友將截圖放上討論區,圖文並茂指「江嘉敏媽咪」嘅帳戶鬧人。截圖顯示有人話:「馮盈盈靚過你好多喎,你加唔加filter都係咁嘅樣!」「江母」即留言鬧對方:「肺炎等緊你!」、「瘋狗症加肺炎,係唔係行錯地方講錯嘢?」令好多網民反感及狂批佢嘅言論!


睇番留言,有網友發現江嘉敏喺尋日出同馮盈盈嘅「破冰」Post度,都有回覆「江母」嘅留言:「佢把口臭過乜嘛!有冇打佢吖?」彼此都有互動,今日再翻查佢個社交網,發現佢刪除給「江母」的留言。


東網致電江嘉敏,了解咗件事後,佢否認係媽咪帳號之餘,仲扯火話有人刻意針對:「我有Add我媽咪,個Account名根本唔同,唔明啲人點解咁黑心做呢啲嘢,我再講多次你點抹黑我都好,唔好搞我屋企人,呢個係我底線!」佢愈講愈嬲,再鬧:「做人要有底線,上網開個Account請打手唔使負責任,但咁係完全唔應該!」稍後佢喺限時動態發文鬧唔好再觸及佢底線,不過隨後佢秒速刪除!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!