掃呢頁CODE去手機

2021年3月2日 星期二

太極成員唐奕聰猝逝終年57歲 表弟李忠希證死訊 #太極

現年57歲的太極樂隊成員唐奕聰(GaryTong)今日被發現在家中昏迷不醒,疑因心臟病發猝逝。同為藝人的Gary表弟李忠希今日回應《蘋果》證實消息:「 ...






現年57歲的太極樂隊成員唐奕聰(Gary Tong)今日被發現在家中昏迷不醒,疑因心臟病發猝逝。同為藝人的Gary表弟李忠希今日回應《蘋果》證實消息:「係,我表哥今日走咗,我都係啱啱收到呢個消息,好突然,我都未接受到。 」問到是否心臟病發?李忠希說:「應該係,我哋家庭群組度我哥哥講呢個消息出嚟,我表哥帶我出身,帶我入行,我哋感情好好,佢好健康,我知佢煙都戒晒,所以我聽到呢個消息好突然,好傷心,我都唔知講乜嘢好。」李忠希有表示自己有很多作品都是由表哥為他作曲及編曲。

由於Gary離去得太突然,《蘋果》聯絡太極成員雷有輝(Patrick)和鄧建明(Joey),但兩人都沒接電話;Gary是太極樂隊的鍵琴手,亦為著名編曲人,推有過百首廣東歌作品。雖然太極樂隊有不少全體創作的歌曲,甚至以全體的名義編曲,但Gary與Joey Tang才是樂隊的實際編曲人。

Gary亦是著名音樂監製,與已故樂壇天王「哥哥」張國榮合作無間。上年9月推出的張國榮紀念專輯《REVISIT》就是由Gray負責重製,他在接受傳媒訪問時曾表示:「聽返哥哥嘅聲音,有種恍如隔世嘅感觸,忍唔住幾度落淚。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!