掃呢頁CODE去手機

2021年3月2日 星期二

鄺潔楹:鄺潔楹唔問男友搵幾錢 劉穎鏇擇偶首選吸金勁 #劉穎鏇 #鄺潔楹

無綫小花鄺潔楹(Judy)與劉穎鏇(Tiffany)這對「長短腳」閨蜜,除了身形對比大之外,連家庭背景都各走極端。前者含住金鎖匙出世,是家住幾千呎獨立 ...




無綫小花鄺潔楹(Judy)與劉穎鏇(Tiffany)這對「長短腳」閨蜜,除了身形對比大之外,連家庭背景都各走極端。前者含住金鎖匙出世,是家住幾千呎獨立屋的「富家女」,反而「慳家女」Tiffany離鄉別井來港賺錢養父母,花一分一毫都要諗過度過。因背景不同,兩人擇偶條件有明顯差異,Judy不問男友搵幾多,而Tiffany則認為另一半一定要有賺錢能力,目標明確!


千金小姐Judy雖然細細粒,但勝在樣子甜美,深受異性歡迎,最近與同樣出身富裕家庭、經營餐廳酒吧的Ricky打得火熱,並火速展開半同居生活,可謂門當戶對。她不諱言的確唔使養家,但強調父母白手興家,令她明白賺錢要靠努力,同時亦影響其擇偶要求:「我需要同我目標一致嘅男仔,將來諗法一樣,否則好難行,依家拍拖係長線為主,錫我都係次要,有冇錢睇大家點睇,我都冇問男友搵幾多錢,大家都經濟獨立,可以支持到自己生活。其實當初識男友時,佢都只係着T-shirt,好難知佢係有錢,當然後來了解過係好男仔,所以先發展到依家咁。」


幾時先嫁?


每當提起男友,Judy總是一副冧樣,自言是浪漫型,平日會花心思送驚喜,她說:「我整過爆炸卡畀以前嘅男友,佢一打開會爆晒入面我哋嘅合照,每幅相都有寫字,整咗4、5個鐘,我唔介意做多啲呢啲嘢,好鍾意睇到人哋開心個樣,好滿足,當然我都鍾意收驚喜。(收求婚戒指?)哈哈!我冇計劃幾歲做咩,女仔係有啲怕醜。」


拒玩「姊弟戀」


講到驚喜,Judy分享一位追求者送給她的表白禮物:「20歲嗰年,個男仔整咗月曆畀我,入面寫低我哋第一次講電話、食飯之類,不過我哋最後咩都冇發生,雖然所有條件都適合,但重點係佢細過我半年,知佢有啲嬲,嗰時識咗3個月,仲寫埋如果當日我接受咗,就會係認識100日。」


港姐出身、同樣稱得上索女的Tiffany,家境一般又要養家,故追求現實的她未有如Judy般,陶醉拍拖和浪漫談情,所以曾被前度投訴冇情趣。她稱入行前有個美國初戀男友,之後亦曾與「大鼻港男」胡㻗傳緋聞。由於戀愛經驗不多,她曾向心儀對象寫情書,之後還要上網學摺心心,做法非常Old School,難怪她扁晒嘴指當年男方收到情信後反應平淡!她笑說:「其實我都唔太浪漫,好簡單,都係鍾意接收多啲!細個情人節整朱古力都係整晒畀成班同學,好大愛㗎!」


唔揀大隻仔


談到揀男友準則,現實的Tiffany坦言家庭背景非首要,反而會睇對方有沒有能力搵錢,她說:「我係欣賞好有鬥心同付出嘅人,搵錢畀家用好重要,同埋鍾意孝順屋企人嘅男仔,我唔想靠對方,媽咪教要靠自己。(咁男仔外形呢?)我本身都好高,希望對方高少少或者同我一樣高,要有少少肌肉,未至於健身咁大隻,攬住佢會唔舒服,可以有肚腩仔,唔可以畀自己放肆咁多,一齊做運動Keep Fit。」


後記:冧仔攻略


有快有「漫」


傾完擇偶條件,當然要學吓製作Sweet Sweet蛋糕冧男生,邊整邊談男仔經。追求浪漫的Judy願花幾粒鐘為男友做手作送驚喜,相反Tiffany喜歡平淡愛情,連摺心形情信也是急急上網學,創意欠奉!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!