掃呢頁CODE去手機

2021年3月28日 星期日

霍啟剛跟父母少機會溝通 學會珍惜跟子女相處 #霍啟剛

霍啟剛和鄭麗莎今日在觀塘出席「聆聽童心事」開幕禮,疫情影響生活,停學亦是對家長一個很大的挑戰。霍啟剛指跟7歲的大仔中曦經常傾偈,彼此都很珍惜。回想自己 ...






霍啟剛和鄭麗莎今日在觀塘出席「聆聽童心事」開幕禮,疫情影響生活,停學亦是對家長一個很大的挑戰。霍啟剛指跟7歲的大仔中曦經常傾偈,彼此都很珍惜。回想自己童年,與父母很少溝通,「我要回返帶,當時父母都忙,爸爸要周圍飛,好少喺屋企,所以我好多時間同嫲嫲一齊,不過以前同而家嘅時代都唔同,我想騰出多少少時間去陪小朋友。」

提到他經常與太太郭晶晶及三名子女家庭樂,霍啟剛表示因為疫情關係,令他減少了開會的次數和食飯應酬,故才可以陪家人。多留在家中,會否增加磨擦?霍啟剛說:「又唔可以講磨擦,我哋會分工,晶晶主要教功課,但難免佢哋會坐唔定,咁你嬲個仔都冇意思,我會教佢哋讀書做功課唔係向父母負責,而係對自己負責,要向老師交代,就好似學校有讀書獎勵計劃,如果無讀書就無獎勵,要向同學解釋都無面啦,我唔係要求佢哋科科一百分,唔係要佢哋達成父母嘅期望,而係希望佢哋知道呢個係團體精神。」

霍啟剛與鄭麗莎出席親子活動。


霍啟剛珍惜跟仔女相處時間。


鄭麗莎身為4名子女的母親。


霍啟剛坦言兒時父母各自忙碌,很少溝通機會。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!