掃呢頁CODE去手機

2021年3月28日 星期日

王梓軒主持大台新音樂節目 多謝Herman秒變多謝志偉哥 #TVB #大台 #王梓軒

王梓軒與靚媽倪晨曦今日在銅鑼灣出席烘焙店剪綵活動,梓軒與日韓設計師合作設計的第一個滑稽公仔「ShittoKun」,會製作成馬卡龍甜品,而店舖老闆是曾參 ...






王梓軒與靚媽倪晨曦今日在銅鑼灣出席烘焙店剪綵活動,梓軒與日韓設計師合作設計的第一個滑稽公仔「Shitto Kun」,會製作成馬卡龍甜品,而店舖老闆是曾參加《全球華人新秀》的Venus,他表示:「我哋識咗十幾年,之後各有各發展,咁多年後佢已經成為烘焙店老闆,初初佢邀請我呢個地獄廚神嚟玩,我唔識整蛋糕,但我媽咪都話我整得好食。」

曾志偉入主TVB上任副總經理一職,即時改革音樂節目,首先被開刀的是播足4年,由薛家燕擔任台柱的《流行經典50年》,原來TVB改革後,將推出全新音樂競技節目《演鬥聽》,並由王梓軒擔任主持,下月正式開始拍攝工作,他說:「好開心志偉哥畀咗呢個機會我哋,係由音樂人去主導嘅音樂節目,個班底好勁,嘉賓上嚟亦會好好玩,其中一個嘉賓係Eric Kwok,我哋玩勁啲,玩大亂奏下星期就會先拍一個Demo,月中就會正式開始,我見到個schedule都驚呀!」

王梓軒將主持TVB全新音樂節目。


倪晨曦、Venus(中)、王梓軒今日出席烘焙店剪綵活動。


王梓軒與Venus相識十多年。


曾志偉邀請何麗全回巢改革TVB音樂節目。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!