掃呢頁CODE去手機

2021年3月28日 星期日

廖啟智離世丨羅敏莊開騷接獲智叔離世淚灑後台:我真係接受唔到 #廖啟智 #羅敏莊

資深演員廖啟智今晚因胃癌病逝,終年66歳。智叔的死訊傳出後,不少圈中好友都感到愕然和不捨,日前智叔的太太陳敏兒到醫院探病時,曾透露智叔遇到好醫生,有胃 ...






資深演員廖啟智今晚因胃癌病逝,終年66歳。智叔的死訊傳出後,不少圈中好友都感到愕然和不捨,日前智叔的太太陳敏兒到醫院探病時,曾透露智叔遇到好醫生,有胃口食到一日三餐。

羅敏莊今晚在麥花臣開騷,驚聞智叔死訊後,在後台哭着說:「頭幾套電視劇都同智叔合作,佢係一位非常好前輩,佢錫你未必好顯眼,有問題會好樂意教你。我結婚時有邀請佢嚟飲,佢同我老公性格一樣唔太鍾意說話同嘈,但佢都坐到最尾。」至於何時知道智叔患病?羅敏莊說:「老公同智叔一齊喺浸會教學,老公都好口密,冇講過,直至件事公開咗,都要尊重對方,等智叔靜心養病。」她哭着說:「估唔到咁突然,近排太多事情發生,一個又一個,知道呢個年紀係要慢慢接受,但我真係接受唔到。知道敏兒好堅強,希望佢保重,兩個囝囝釋懷聽聽話話。」

與智叔曾在港視合作《選戰》及電影《一獄一世界》的王宗堯,對於前輩的病逝,當然感到難過:「智叔份人冇架子,唔會因為年資、地位而對後輩有太多意見,唔使埋位都係好沉默,投入自己嘅角色世界,亦係身教一種。RIP。」《點五步》導演陳志發亦說:「剛知道消息,好沉重。」

另一方面,從TVB年代已經認識智叔的任達華,他接獲好友的死訊後說:「我真係萬般唔捨得,大家相識好耐,由TVB拍嘢到電影圈,大家合作拍過好多唔同電影,佢係好好戲嘅演員,又教好多學生,真係好唔捨得,希望祝福敏兒,我哋都相識好耐。智叔喺電視界電影界貢獻,無人能及,希望佢一路好走,每次睇佢嘅電影,佢嘅角色有生命力。」

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!