掃呢頁CODE去手機

2021年4月18日 星期日

何婉盈:愛情路上重複犯錯 何婉盈做得最啱係生咗阿女 #何婉盈

歌手何婉盈(Elaine)最近參與「音樂永續計劃」、翻唱歌曲《情感的禁區》,她接受電台訪問。當年,20歲的Elaine與郭藹明、蔡少芬一同參選港姐殺入 ...




歌手何婉盈(Elaine)最近參與「音樂永續計劃」、翻唱歌曲《情感的禁區》,她接受電台訪問。當年,20歲的Elaine與郭藹明、蔡少芬一同參選港姐殺入五強獲TVB力捧,翌年更獲華納唱片賞識,與葉玉卿、湯寶如等齊齊登上叱咤新人獎三甲,由她主唱的《再見亦是朋友》、《愛上你是我一生的錯》等都紅遍K場。對當年歌星夢「一碟玩完」,Elaine坦承自己當年「雞仔聲」,拿銅獎時演出走音,更令她受盡抨擊。她說:「今日人大咗,唱歌先識得放鬆,當年我雞仔聲,又因太多工作,歌未練好就要入錄音室。我好記得拎新人獎表演唔理想被噓,有前輩喺後台走過來拍一拍我膊頭同我講:『人生有高有低是必經過程,無問題的,你加油!』當時我好感動,呢件事我第1次講,我記到今天。」


當年出完一張專輯後,她對唱歌失去信心專心拍劇,及至1996年退出娛圈重返校園入讀港大,Elaine解釋因當時事業無突破及收入差有關,她說:「最初都鍾意拍劇,但之後3年幾都係日接夜夜接日,又捱夜又病,就會諗自己嘅人生係咪咁?再加上睇住銀行戶口,係掹掹緊!邊有5位數?每月得5、6千,嗰時覺得喺娛圈幾年都夠回憶,碰巧港大收我,就再讀書還爸爸心願。」


她直認感情上也任性,1993年事業上位期就公開跟魏駿傑相戀,問到這段3年情有否拖累事業?她說:「當時冇諗得咁深入,或者對歌手形象有影響,如果當時唔公開會好啲,但公開咗都冇辦法,唔會話後悔,都係人生一個過程。」


離開娛圈後,她2001年跟圈外商人結婚,奈何兩年不足便離婚收場,之後2007年重遇中學同學交往後意外懷孕,最終她選擇當一個單親媽咪,女兒現年14歲,她坦言自己感情一直重複犯錯,她說:「當年29歲加上爸爸病重,覺得女人係時候要結婚,冇諗過對方生活習慣同人生價值觀完全唔啱自己。到35歲,又覺得做女人係時候要生BB,我經常同阿女講,我人生不斷重複犯錯,成世人做得最啱,就係生咗她,因為我依家好開心,同阿女似朋友。」她指與女兒爸爸同居兩年多才因性格不合分手,慶幸二人「再見亦是朋友」,未有對女兒的成長帶來影響。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!