掃呢頁CODE去手機

2021年4月18日 星期日

王鍾離世丨章國明陳欣健曾合作《點指兵兵》感慨多年沒見成永別 #王鍾 #陳欣健

資深藝人王鍾日前病逝,終年74歲,其喪禮將於後日(20日)舉行。生前拍過多部電影及電視劇的王鍾,於1979年曾參演新浪潮電影、章國明執導的電影《點指兵 ...






資深藝人王鍾日前病逝,終年74歲,其喪禮將於後日(20日)舉行。生前拍過多部電影及電視劇的王鍾,於1979年曾參演新浪潮電影、章國明執導的電影《點指兵兵》,對於前輩離世,章國明不勝欷歔。

導演章國明今日接受《蘋果》電話訪問,談及王鍾離世,他坦言日前已聽聞,他說︰「其實好早之前有人講畀我聽,但當時未得證實,我都唔敢講,後來再有人講應該係真,所以我喺FB出post。」章導演在社交網貼出當年的黑白照悼念,留言︰「傳來王鍾離世消息,鍾哥幫我演活咗《點指兵兵》,鍾哥多謝您,一路好走!」

談及當年與王鍾合作時點滴,章導演說︰「我哋合作主要都係《點指兵兵》,當時我哋成班台前幕後都好似細路仔,未做過電影冇經驗,王鍾好似大阿哥咁,因為佢有經驗,開頭想搵新人,後來傾先搵返個行內人,唔係唔知係套咩戲。我自己做過電視台,但有好多個連電視都未做過,佢就係做電影嘅,有時會同我哋傾吓講吓,好似大阿哥咁,有佢喺度就實淨啲,知道係電影。」問到近年有否跟王鍾見面或聯絡?章導演表示已多年沒見,「我都好想搵佢,朋友話佢唔係香港,好似喺大陸生活,但我都唔知。有幾次《點指兵兵》做一啲回顧放映,都好想搵佢,都搵唔到佢,真係好可惜。」

此外,陳欣健和王鍾曾在麗的劇集《大丈夫》合作演出,對於舊拍檔撒手人寰,陳欣健接受《蘋果》電話訪問表示很惋惜,「王鍾係一位非常優秀演員,亦係我曾經仰慕同學習嘅人,睇到佢逝世消息,我心裏面好震驚,因為喺我心目中,王鍾身體好紮實,完全冇不良嗜好,對人好親和,拍戲好認真投入,係一個大好人。」

陳欣健指過去20幾年兩人沒交往,但由60年代開始,自己已很仰慕王鍾,「因為佢係雜技表演班出身,嗰時我好鍾意睇雜技,我見過佢同兄弟表演叠羅漢,要好高體能先做到嘅表演,當時我好後生,非常仰慕佢。直至1977年,我能夠有機會同佢合作,喺麥當雄嘅邀請之下簽約拍電視劇《大丈夫》,除咗我仲有嘉倫、王鍾、黎大煒、黃樹棠都係其中一個演員,當時拍戲成日見。」

1979年泰迪羅賓拍電影《點指兵兵》時,張國忠擔任製片,陳欣健指戲中除了搵張國強做年青幹探,亦非常重視搵到王鍾做沙展,「呢部戲佢嘅角色好重要,最後被殺手殺死,係好大轉捩點,觀眾睇到好驚奇,王鍾喺戲裏面舉足輕重,做得非常之好,佢死嗰幕非常震撼,大家都好讚賞。佢係一個大好人、好演員,拍戲時身手同專業表現值得我敬重嘅男子漢,希望佢屋企人節哀順變,我好懷念佢——王鍾。」

而王鍾最後一部作品《保衛戰隊》導演黃精甫回應:「這段時間,接二連三的消息,智叔、棠哥丶王鍾導演等離去,確實沒法形容那種悲傷。我愛和他們合作,正氣、踏實、善良。我們會在電影裏重聚。」

當年執導《點指兵兵》的章國明,在社交網貼舊照,悼念王鍾。(FB圖片)


導演章國明指,早年《點》片做回顧展,可惜找不到王鍾出席。(資料圖片)


陳欣健跟王鍾合作過《大丈夫》和《點指兵兵》。(資料圖片)


王鍾於1979年拍《點指兵兵》,在戲中演沙展角色,旁為張國強。(資料圖片)


電影《點指兵兵》的台前幕後,當年都好年輕。(資料圖片)


陳欣健在《大丈夫》與王鍾、黃樹棠和嘉倫合作,慨嘆三位舊拍檔先後離世。(網上圖片)


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!