掃呢頁CODE去手機

2021年4月5日 星期一

李麗珍對素顏演出冇信心 女兒愛創作工作拒入行 #李麗珍

《濁水漂流》首映由李駿碩執導的電影《濁水漂流》,今晚在尖沙嘴文化中心舉行第45屆香港國際電影節亞洲首映,出席有女主角李麗珍(珍妹)、蔡思韵、葉童、朱栢 ...




《濁水漂流》首映


由李駿碩執導的電影《濁水漂流》,今晚在尖沙嘴文化中心舉行第45屆香港國際電影節亞洲首映,出席有女主角李麗珍(珍妹)、蔡思韵、葉童、朱栢康、寶珮如、柯煒林。李駿碩表示:「故事來源係2012年通州街清場行動,當時我係一名實習記者,之後我去訪問露宿者,知道佢哋嘅經歷,佢哋有好多人都好健談,將自己嘅一生經歷講晒出嚟,而最大嘅挑戰就係要喺好短時間拍成一部電影。」

珍妹在戲中飾演露宿者,要素顏上陣,她笑言對自己的素顏沒有信心,不過做露宿者沒理由要化靚妝。提到她與吳鎮宇的一場滿有粗口對白的戲份,她說:「我唔使講,我負責聽嘅啫!」對於香港人喜歡貼地題材的電影,珍妹指自己都很喜歡:「我以前都好鍾意寫實片,但好多時電影都會美化咗,不過呢部戲都好真實。」珍妹透露最近因疫情而好悶:「本身接咗一、兩戲,有部仲係內地,但因為疫情而延期,都唔知幾時開工,好彩阿女(許倚榕)喺香港陪我,好似今日係佢幫我襯衫。」問到女兒會否入行?珍妹表示:「佢唔會,我冇唔畀呀,佢而家做緊一啲有創作性嘅工作,不過佢同我講如果有廣告或者小工作搵佢,佢都OK嘅,但如果簽公司發展就唔會。」如果接廣告是否要母女檔?珍妹即說:「唔係,我咁專制嘅咩?」

至於蔡思韵在片中飾演社工,她透露拍這部戲令她回想起中學年代,曾參加教會的義工活動探訪過街友:「親自交流,我置身喺嗰個環境入面,其實我嘅感觀、甚至乎味道都係,嗰個交流係好真實,對於我今次做社工嘅角色,都係幫助到我。」

此外,葉童今次是特別演出,她笑言不知道有沒有10秒出鏡時間,她透露在片中飾演一名尋找兒子的母親,她說:「我覺得有啲似當年庾文翰事件嘅感覺,所以我用作藍本,將自己代入角色。」

導演李駿碩表示《濁水漂流》創作契機是2012年通州街清場行動。


珍妹要素顏上陣,但對自己的素顏沒有信心。


她說不會反應女兒入行,不過女兒本身沒入行打算。


葉童


她今次是特別演出,笑稱出場時間會很少。


蔡思韵中學年代曾跟教會探訪過街友,今次可以活用經驗。


柯煒林、朱栢康


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!