掃呢頁CODE去手機

2021年4月5日 星期一

梅窩風波丨花姐解畫fans太多收鄰店投訴 MIRROR請纓勸走鏡粉 #花姐

花姐在IG撰文講MIRROR梅窩事件。ViuTV男子組合MIRROR上周四(1日)在梅窩為新一季《MIRRORGO》拍攝外景,其間因為湧入梅窩的fan ...




花姐在IG撰文講MIRROR梅窩事件。


ViuTV男子組合MIRROR上周四(1日)在梅窩為新一季《MIRROR GO》拍攝外景,其間因為湧入梅窩的fans眾多,被質疑阻礙工作,MIRROR 12位成員一字排開作出呼籲,其中姜濤更訓斥fans。事後引起正反兩邊「文字對戰」,有人批評私追fans霸道影響藝人私人生活;有人就覺得經理人要藝人出面,保護藝人方面工作不力。

其中受到猛烈批評的「花姐」黃慧君,昨晚(4日)11點過後,在IG發文為事件作了詳細回覆。花姐首先講到會搵梁祖堯的背景,她指在《全民造星III》之後,覺得梁祖堯幫助到參賽者的表演技巧、改善問題,當時已經想MIRROR及ERROR跟梁祖堯上堂。後來公司安排MIRROR拍新綜藝節目,花姐忽發奇想:「如果開一個調教MIRROR嘅節目應該會幾好睇,大家可以更了解MIRROR,而且呢個節目可以pass一個『面對自己稜角』嘅msg畀觀眾。重點係MIRROR亦可以透過呢個節目變成更好嘅人更好嘅表演者。」

花姐稱梁祖堯聽到idea後一口答應,但開出條件,為了12子放下偶像包袱,要求12子不受騷擾及花姐不可在場,花姐更指:「製作組一直將拍攝地點保密,連我都唔知。」

然後花姐開始為梅窩事件解畫,她說第一日已經有fans知道地點,並在同一營地訂了房間,第二日更有60名fans貼身跟著MIRROR,當時製作組已勸喻fans離開,同日傍晚拍攝隊伍在一間酒吧取景,但太多fans聚集在門外,影響到旁邊店舖,製作組收到投訴,最後取消了將兩個拍攝環節。

兩日來的爭論中,有人質疑有份拍攝的梁祖堯與一班工作人員為節目效果,刻意營造事端,又未得到同意下拍攝了fans的外貌。對此,花姐表示是MIRROR 12人提出親自勸籲fans,當時梁祖堯都有致電徵求同意,花姐稱:「我當時認為fans應該會聽MIRROR說話,所以批准佢哋咁樣做。」製作組亦答應不會將fans剪出街,指拍攝只係想影MIRROR點樣自己面對同解決問題。

花姐稱兩日來收到好多私人訊息,所以出post回應,稱雖然明白大家愛MIRROR,但又說:「但同時唔希望有人唔了解事件而針對『幫緊MIRROR嘅人』,我希望喺度同祖堯老師、製作團隊道歉。」

另一討論焦點,是私追fans影響到藝人工作及私人生活,亦有人指昨日MIRROR開工,仍有為fans簽名、合照。花姐在文中解釋一直以來的自己的準則:「咩情況下,我唔容許MIRROR 成員停低同fans影相或唔容許fans跟隨?」並提出以下4點:

1/ 如果MIRROR成員因停低影相而令環境混亂,阻塞通道導致其他人不便,或喺唔適合嘅地方例如馬路,我都唔希望MIRROR成員停低同fans互動。

2/ MIRROR成員工作時,如果fans會影響到,我都會勸喻離開或保持較遠距離。

3/ 如果當時MIRROR成員嘅狀態不適合影相,我都會代佢哋拒絕影相。

4/ 當fans影響到MIRROR成員嘅私人時間或私隱,都會被拒絕但其實呢兩年我接觸嘅fans,佢哋大部份都好乖,好體諒我哋。

另外,ViuTV昨日中午在官方facebook中宣佈,MIRROR與梁祖堯在晚上11點開Live,開宗明義梁祖堯會即場示範調教MIRROR。

MIRROR出面勸走fans,姜濤用字嚴厲。事後網上有兩方爭論,一方指私追有問題,另一方指經理人保護不力。(網上圖片)


MIRROR經理人花姐昨晚在IG撰長文回應。


花姐指當日有60名fans影響工作、途人及附近店舖,又指收到好多人私訊,並提出4點準則回覆私追問題。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!