掃呢頁CODE去手機

2021年4月27日 星期二

Cammi疑被貼大字報追債 舊愛S先生:欠債還錢,天公地道 #Cammi #謝芷蕙

現年26歲、𡃁模出身的謝芷蕙(Cammi)當年挾「陳冠希舊愛」加入娛樂圈,雖然未見有實質工作,但生活依然無憂,皆因她近年經常被指靠男人加持變上等人,今 ...






現年26歲、𡃁模出身的謝芷蕙(Cammi)當年挾「陳冠希舊愛」加入娛樂圈,雖然未見有實質工作,但生活依然無憂,皆因她近年經常被指靠男人加持變上等人,今年2月Cammi早前被「前度」S先生追數80萬元,事後雙方各執一詞,Cammi否認戀情兼聲稱冇欠債,S先生「再出擊」爆出二人親密床照力證關係。

Cammi去年飛甩S先生後,再搭上從事金融的失婚男William,繼續過着炫富生活,上月Cammi孖3位閨密Staycation開P慶祝26歲生日,正當以為與前度恩怨告一段落,今日有《蘋果》讀者報料,聲稱在啟德一個半新盤附近見到多張街招,街招上印有多張Cammi與現任男友打格的照片,並寫上「老千情侶檔出沒 街坊請注意」、「請畀返我血汗錢」等字眼。

《蘋果》曾向Cammi了解,她說:「我好肯定係S做,冇人會咁無聊得閒做出呢啲事,佢仲一直發訊息同開其他小號(分身帳號)騷擾我, 貼街招講話欠佢錢。係真嘅話,點解電話唔留一個?佢係驚死畀人搵到?真係欠錢佢應該搵律師追,成日做埋呢啲無聊小人動作,睇嚟我今年應該求神拜佛趕走啲小人!」Cammi還說:「我連佢聯絡電話都冇,佢連電話都唔敢留,佢就係驚有人搵到佢、跟到佢 。就算我以前識佢,佢都有10幾個電話號碼全部太空卡!我哋呢排大家都忙着自己嘅工作,所以冇咁多時間理會呢個人講嘅是非,已經同律師聯繫,同律師商量完之後會和警察諮詢有關問題,識到佢算我倒楣,亦都唔會再回應關於呢個人搞事嘅新聞,謝謝!」

對於被指向舊愛貼大字報,S先生說:「她騙這麼多人錢,太多人找她債主太多了!她是大話精,還有人相信她說的話嗎? 叫她不要對號入座!」他還說:「欠債還錢,天公地道,叫大話精狗男女,等着天收!」

有《蘋果》讀者報料,聲稱在啟德一個半新盤附近見到多張街招,街招上印有多張Cammi與現任男友的合照,不過照片均已打格。


街招上印有多張Cammi與現任男友打格照,並寫上「請畀返我血汗錢」等字眼。


雖然在娛樂圈的工作量不多,但Cammi的生活仍然很富泰。(IG圖片)


Cammi與從事金融的失婚男William戀得火熱。(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!