掃呢頁CODE去手機

2021年5月27日 星期四

娛美人:【剝Bra出位】《逆天奇案》趙璧渝性感解鎖 #逆天奇案

無綫藝人趙璧渝(Osanna)於劇集中,飾演隸屬陳展鵬的O記女警「妹頭」,劇中戲份不少,更與陳偉洪有感情線。Osanna入行快將9年,於第26期藝員訓 ...






無綫藝人趙璧渝(Osanna)於劇集中,飾演隸屬陳展鵬的O記女警「妹頭」,劇中戲份不少,更與陳偉洪有感情線。Osanna入行快將9年,於第26期藝員訓練班畢業的她,同期有何廣沛、袁鎮業等。她之前曾演繹不少令人有印象的角色,當中包括《法證先鋒IV》中穿黑Bra危站40樓的迷幻女子、《陀槍師姐2021》中兇狠刺殺男友的殺人犯,而於《逆》劇中,穿着校服的她揭裙拔搶與匪徒槍戰一幕,均讓觀眾留下深刻印象。


Osanna接受東網訪問,她坦言接到「妹頭」這個角色時相當興奮,現時不少同事、觀眾都以「妹頭」稱呼她,她說:「其實個角色都好硬朗,第一集已經有追蹤戲、槍戰,所以事前都有去操練啲拳腳功夫。」問到首次有較多戲份角色,拍時會否有困難?她說:「自己記性好,記對白OK嘅,最難係忍笑,因為向來性格都傻大姐咁,未埋位前古佬(古明華)、展鵬佢哋有時會講吓笑,一埋位佢哋可以收放自如,即刻入到情緒,但自己就要忍,笑點較低。」


身形高挑的她之前演過不少醫生、律師專業人士角色,說到於《法證先鋒IV》中穿剩黑Bra於40樓拍攝一幕,她坦言:「嗰度真係驚,拍攝前一個星期唔敢食嘢,又要搵個靚啲嘅Bra,又擔心會甩帶,不過其實去到現場根本兼顧唔到咁多嘢,一去到就顧住拍攝,吊咗威吔、除剩個BRA,上咗去天台6個鐘根本冇落過嚟!」


Osanna自評《逆》劇表現合格,當然相差年多後看回,覺得講對白、表情方面有待改善,說到劇中因飾演女警,打扮密實,完全掩蓋了她一雙40吋長腿,她坦言以前被投閒置散時曾經歷不開心、迷惘及氣餒階段,沒有顧及身形,抱着有工就返的心態,但現時已醒覺,故不斷提自己要改變!


她說:「最近我好努力減肥,希望可以再Fit啲,有多啲唔同形象,挑戰更多角色,我喺2個月內減咗6-8磅,今個夏天同自己講,唔可以再遮遮掩掩。(之前成日上載泳衣相?)其實我向來比較密實,但希望今年有啲改變,我唔係要刻意性感,只係想靚啲,有唔同嘅一面畀人睇到。(驚唔驚人話你鍾意暴露?)少少不過我都冇嗰啲身材,有一次做《愛美麗狂想曲》宣傳時,李佳芯問我:『你最近上載泳衣相嘅?』我話好遠啫!只係同家人Staycation,所以影吓靚相,真係純粹做自己開心嘅嘢!」


Profile
生日:7月4日
體重:51.5kg
身高:1米68
嗜好:行山、攀石、瑜伽


場地:安南@又一城

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!