掃呢頁CODE去手機

2021年5月27日 星期四

肥仔@ERROR同拍拖8年初戀女友分手 結婚傾唔掂數:我過唔到自己嗰關,希望事業有成先 #ERROR

肥仔@ERROR同拍拖8年初戀女友分手 結婚傾唔掂數:我過唔到自己嗰關,希望事業有成先
肥仔@ERROR同拍拖8年初戀女友分手結婚傾唔掂數:我過唔到自己嗰關,希望事業有成先發布日期:2021-05-2700:01已複製現年31歲的ERRO ...




  • 肥仔@ERROR同拍拖8年初戀女友分手 結婚傾唔掂數:我過唔到自己嗰關,希望事業有成先

  • 發布日期:2021-05-27 00:01






現年31歲的ERROR成員梁業(肥仔),跟初戀女友阿芬拍拖8年,一直揚言儲錢結婚。當大家以為他們打風都打唔甩,近日阿芬卻突然在個人facebook公布「分訊」,並tag了肥仔,留言:「對不起,我已和 Leung Yip(肥仔)分開了,最近收到好多大家對我哋嘅祝福,我們會將一一轉化成鼓勵。」

她更指:「因了解而分開其實也算是在感情路上最好的結果,我倆彼此也會在心裡互相好好祝福。」

最後她希望大家繼續支持肥仔,支持ERROR,「讓他們為香港人煩惱繃緊的生活帶來幽默。」

阿芬在facebook宣布分手。
阿芬在facebook宣布分手。
阿芬是肥仔的初戀,曾經愛得甜蜜。

阿芬是肥仔的初戀,曾經愛得甜蜜。
阿芬曾是梁家的「未來新抱仔」,可惜此情不再。

阿芬曾是梁家的「未來新抱仔」,可惜此情不再。
曾分開又復合

曾分開又復合

肥仔和阿芬識於微時,當年是在舞蹈學會認識的,肥仔曾說因為自己貪玩,又鍾意打麻雀,所以跟女友曾分開一段時間,然後再復合。失而復得,他很珍惜這段情,一直視阿芬為結婚對象。

參加《全民造星》時,他笑說:「我成日叫姜濤退賽,畀嗰100萬(《全民造星》獎金)我啦,我可以儲啲錢將來結婚吖嘛。」
人生有幾多個8年,可惜走到終局。

人生有幾多個8年,可惜走到終局。
肥仔曾在拍拖週年發文冧女友。

肥仔曾在拍拖週年發文冧女友。
講到錢感觸落淚

講到錢感觸落淚

本身任職舞蹈教師的他,在阿芬支持下參賽追夢,但他入行後工作愈來愈忙,眼界和目標已不同了,二人漸行漸遠。

上月他接受陳志雲訪問時,表示入行兩年多,仍未能賺到錢養家,對父母感到愧疚,一時感觸,落淚人前。他坦言:「我未必賺到好多錢,但一直好想帶佢哋去旅行,依家只係喺屋企食吓飯,想令佢哋安享晚年。」

其實當時他跟阿芬的關係已陷入困局,談到經濟壓力,想到理想與現實的落差,百感交雜。

陳志雲即場開出「誘因」逼婚,表示願意免費做婚禮司儀,在分手邊緣的肥仔只好笑說:「好勁嘅助攻,好進擊!但我過唔到自己嗰關,希望事業有成先(結婚),依家還可以,但希望可以再好啲。」陳志雲繼續苦苦追問婚期,肥仔無奈地說:「唔好講呢啲」實在有口難言。
二人初拍拖時一臉稚氣,非常登對。

二人初拍拖時一臉稚氣,非常登對。

接受陳志雲訪問時落淚,全因當時感情已陷入困局。

接受陳志雲訪問時落淚,全因當時感情已陷入困局。
自認非稱職男友
自認非稱職男友
過往阿芬跟他很sweet,肥仔曾說:「我都有問佢點解鍾意我,佢話鍾意我夠真一面囉。就算唔係對佢,對身邊朋友都係好真誠,佢就鍾意我呢種感覺。」

他曾在ig留言冧阿芬:「雖然我唔係一個好稱職嘅男朋友又成日激親你,不過冇人係完美嘛!好在有你喺我身邊慢慢改變我,我會繼續去愛你去錫你,原諒我嘅蠢原諒我嘅傻!」

平日不論在台上台下,有肥仔的地方總有笑聲,他自言:「我嘅宗旨就係帶正能量畀大家。」這次他也把悲傷留給自己,繼續人前歡笑,「娛樂圈就係娛樂人,我表演嘅同時,都好開心同抒發緊自己情緒。」
肥仔本身是舞蹈教師,亦因跳舞認識阿芬。

肥仔本身是舞蹈教師,亦因跳舞認識阿芬。
早前肥仔忙於拍《ERROR自肥企劃》。

早前肥仔忙於拍《ERROR自肥企劃》。
曾出單曲,肥仔醉心舞台。

曾出單曲,肥仔醉心舞台。


----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!