掃呢頁CODE去手機

2021年7月13日 星期二

親自接生11歲愛犬「旺財」離世 肥媽不捨落淚:佢上去陪我老公 #肥媽

肥媽提起11歲狗狗「旺財」離世,不禁落淚。
親自接生11歲愛犬「旺財」離世肥媽不捨落淚:佢上去陪我老公肥媽提起11歲狗狗「旺財」離世,不禁落淚。肥媽(MariaCordero)一向愛狗,家中養有 ...




親自接生11歲愛犬「旺財」離世 肥媽不捨落淚:佢上去陪我老公

肥媽提起11歲狗狗「旺財」離世,不禁落淚。

肥媽(Maria Cordero)一向愛狗,家中養有多隻唐狗,去年底第二任丈夫Rick去因肺癌病逝,肥媽一度因傷心過度疑患情緒病,幸有懂事愛犬陪伴,讓她心情轉好。

肥媽指「旺財」去陪老公。
肥媽指「旺財」去陪老公。
肥媽太難過,片段亦中斷。

肥媽太難過,片段亦中斷。

不過,肥姐上月再傳來壞消息,由肥媽親自接生的11歲狗狗「旺財」,早前因病離世,肥媽拍片透露旺財病了個多月,她說:「(旺財)跌親尾龍骨歪咗,壓住膀胱,柯唔到尿,谷到個肚脹晒,好辛苦。我哋抱佢去醫院,抱佢返嚟,又再抱佢去醫院,後尾醫生都話救唔返。」旺財與肥媽早前領養的唐狗「Sasa」生下多隻唐狗,牠們現在已經一歲,想不到一家人相處的幸時光只有短短一年。

肥媽一向愛狗,家中養了多隻唐狗。

肥媽一向愛狗,家中養了多隻唐狗。
旺財是由媽咪接生,感情深厚。

旺財是由媽咪接生,感情深厚。

而旺財的子女,在爸爸離世後,在家中做出人性舉動,肥媽說:「佢個女走去爸爸坐嗰,坐咗喺度。唔緊要啦,佢上去陪我老公,等我老公唔好咁寂寞吖。」受到接二連三的打擊,肥媽亦難忍悲傷之情,感觸落淚。

肥媽的第二任老公去年因肺癌病逝。

肥媽的第二任老公去年因肺癌病逝。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!