掃呢頁CODE去手機

2021年7月13日 星期二

黃心穎:黃心穎同泥鯭拍拖?黃心美親解「三人行」之謎 #黃心穎 #黃心美

藝人黃心美因疫情關係司儀工作幾乎全停,停工了1年多,今日(13)終於到旺角開工出席眼鏡活動,同場還有無綫藝員倪嘉雯。心美一身運動裝現身,狀態甚Fit, ...






藝人黃心美因疫情關係司儀工作幾乎全停,停工了1年多,今日(13)終於到旺角開工出席眼鏡活動,同場還有無綫藝員倪嘉雯。心美一身運動裝現身,狀態甚Fit,提到早前她與妹妹黃心穎和泥鯭「三人行」逛寵物店,心美解釋當日是她的愛犬Bacon 12歲生日,約了心穎、泥鯭和另一朋友搞狗狗生日會,但那一位朋友甩底,而泥鯭沒有帶狗狗「可樂」來,而心穎就帶了狗狗「Love」。


問心穎是否與泥鯭拍拖?心美說:「無論係朋友定情侶,佢哋嘅關係唔應該外人答。(你係親人喎!)關係等佢哋兩個講,問當事人好啲。(你覺得泥鯭人點?)做朋友都OK。(追你個妹過唔過到你關?)如果真係追我妹,過我個妹嗰關就OK,唔使過我關。(你幫吓眼?)買衫都唔使幫眼」


照顧心穎有飽飯食


她透露心穎現時無工作,平日多在家照顧小狗、做運動及睇電視,自言做家姐唯一可以做的是照顧她有飽飯食,她說近日請了一位新姐姐,廚煮了得,故經常叫心穎來她家食飯。問到心穎是否想復出?她說:「工作嘅嘢我諗問佢都唔知,因為好被動,要問佢公司,佢依家休息緊,我冇理到,佢要面對嘅嘢自己調節。總之屋企人做到不離不棄,係避風港。(心穎有冇經濟壓力?)我壓力大過佢,我啲司儀工作都停咗好長時間,明白藝人好天搵埋落雨柴嘅道理,呢年用緊儲蓄,自己都好慳。」她開心表示近日有兩個工作。


夾份買加拿大公寓


對於心穎早前賣樓賺百萬,心美不知道實際數字,笑言自已無份落袋,但透露姊妹有夾份在加拿大買公寓投資,做包租婆幫補一下。她說沒有與心穎傾談將來會否離港往外闖問題,不擔心心穎前景?她說:「邊擔心得咁多,佢有自己人生,唔可以幫佢選擇。(佢係咪好洩氣?)冇,佢好堅強。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!