掃呢頁CODE去手機

2021年7月6日 星期二

張敬軒:五台冠軍歌王!張敬軒帶後生仔朝聖2,000萬錄音室 #張敬軒

有「皇上」之稱嘅樂壇天王張敬軒喺剛過去嘅上半年盡領風騷,憑專輯《TheBrightestDarkness》內兩首主打歌《俏郎君》及《SweetEsca ...






有「皇上」之稱嘅樂壇天王張敬軒喺剛過去嘅上半年盡領風騷,憑專輯《The Brightest Darkness》內兩首主打歌《俏郎君》及《Sweet Escape》橫掃各大流行榜外,兩首歌同樣成為「五台冠軍歌」,完全係實力超班嘅歌王,難怪成為網民熱話!其實張敬軒豈止唱功勁咁簡單,六年前佢攞咗二千萬出嚟,投資同翻新有「錄音聖殿」之稱嘅雅旺錄音室,就知道佢對音樂嘅專業同尊重!


面積有3千呎嘅雅旺錄音室,喺1983年成立,好多天王天后包括王菲、張國榮、陳奕迅、梅艷芳等全部都留低唔少腳毛。1983年錄音室誕生時,張敬軒話只得兩歲,直至2015年佢見到錄音室經營困難,面臨結業,佢即刻接手,佢當時仲話:「如果失去呢個錄音室,代表住香港流行音樂一個時代嘅終結。」早排呢位歌王變身做「導賞團」領隊,帶咗一班年輕人去「朝聖」參觀呢間錄音室。向來口才勁嘅佢,做領隊完全冇是是但但,詳細講解錄音室嘅歷史,同埋解構每個錄音設備嘅特色。


其實呢個錄音室真係一個寶庫,因為唔少器材係古董級,張敬軒話所有珍藏全靠自己做「收買佬」收購番嚟之外,錄音室內嘅Studio A,係專程搵聲學大師Tom Hidley操刀設計,用咗唔少水松木同磚頭等打造,目的係唔會影響聲音嘅質量,至於Studio A嘅「心臟」就係業界中稱為「古董神器」嘅NEVE 8068調音台(Mixing Console),佢話最近一次NEVE 8068成交價係高過一架全新法拉利,唔怪得Studio A有「法拉利房」之稱!


另外,好多網民都覺得奇怪,點解張敬軒會有個「皇上」嘅外號,張敬軒曾經解釋:「可能我難頂?哈哈!我估係我成日同人講:『真係激死朕!』、『真係笑死朕!』有關,其實呢個名我真係受唔起!」而佢仲自認有強迫症,好似佢間餐廳咁,佢對餐具擺位嘅要求好高:「啲筷子一定要擺得正一正,唔可以有少少歪,同埋啲銅製匙,一定要抹到發光,否則要全部抹過,我唔容許有任何瑕疵,我都知打我工,好煩好大壓力。」至於餐廳嘅洗手間,好多人話乾淨到可以喺度開餐!據知餐廳所有擺設同傢俬,全部由佢一手一腳搞掂,因為佢曾經做過賣手,非常熟門路,搵到好多靚嘢,佢仲幫過唔少名人喺外國訂傢俬。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!