掃呢頁CODE去手機

2021年7月26日 星期一

陳約臨:問張家朗食過乜嘢?陳約臨堅稱冇問題:問得細膩啲 #陳約臨

代表無綫飛往東京採訪奧運的奧運主持之一陳約臨(Kelly),全程緊貼直擊香港「劍神」張家朗摘下香港史上首面奧運劍擊金牌的歷史性一刻,當張家朗被大班記者 ...






代表無綫飛往東京採訪奧運的奧運主持之一陳約臨(Kelly),全程緊貼直擊香港「劍神」張家朗摘下香港史上首面奧運劍擊金牌的歷史性一刻,當張家朗被大班記者包圍訪問得獎心情時,可能Kelly太興奮,一連串問題狂問:「食過乜嘢」、「你係香港人驕傲,你有咩想同香港人講?」、「我真係好鍾意你,點算呀?」、「你一陣會做啲咩?」、「我睇到流晒眼淚!」、「我要改口叫你金家朗,得唔得?」、「香港市民問我想做啲咩,我送飛吻俾你,但依家有social distance(社交距離)!」其訪問方式即被網民狂斥離地,有不尊重場合及張家朗之嫌!


身在日本東京的Kelly接受東網訪問,她說:「我唔覺得我問嘅問題唔專業,因為我知張家朗比賽咗12小時,除咗問佢得獎心情外,我覺得佢食過咩食物嚟保持體力呢個問題都好重要,我只係想問得細膩啲,其實我喺2017年都已經做體育節目主持,嗰時已經好留意張家朗,到呢一刻為止,我都會堅持咁問,呢個問題都具重要性嘅。」


雖然Kelly咁樣講,不過網民似乎唔多接受,不停喺討論區洗版式狂批,指佢把聲好煩、問題冇質素,只有佢講,冇張家朗講,到張家朗講時又打斷人,完全冇理會支持張家朗嘅廣大市民感受,又有人鬧佢「完全冇職業操守」,以為自己做緊《東張西望》。網民留言:「依家張家朗贏定你贏?」、「你咁X感動企埋一邊喊」、「成日打斷張家朗講嘢,問題低質!」、「係咁尖叫!想點?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!