掃呢頁CODE去手機

2021年7月26日 星期一

黎諾懿曾被編入兒童組感心冷:我一心要做劉德華、周星馳 #劉德華 #周星馳 #黎諾懿

入行18年,黎諾懿初期對娛圈事業滿懷大志,在接受港台節目《舊日的足跡》時,他坦言:「我一心要做劉德華、周星馳同古天樂,誰知我被編入兒童組,心冷咗一截, ...




入行18年,黎諾懿初期對娛圈事業滿懷大志,在接受港台節目《舊日的足跡》時,他坦言:「我一心要做劉德華、周星馳同古天樂, 誰知我被編入兒童組,心冷咗一截,後來有機會拍劇亦唔識珍惜。」諾懿謂當年拍攝電視劇《隨時候命》時認識了大哥哥鄭伊健,「學晒佢啲嘢」,曾走上監製房和監製理論。「可能佢嘅年代得,唔代表我嗰陣行得通,結果,我後來知道真係自己唔得又唔識,我被冰封(雪藏)咗……喺我低潮時期,佢 (伊健)好照顧我,我要登台佢任我去佢屋企揀衫。我哋性格、興趣、對家人嘅態度都好相似,物以 類聚。我最欣賞佢有赤子之心,對人好真,無論對方高高低低佢都用行動撐到底,佢由一個大哥哥變 成我嘅同輩兄弟,乜嘢事我都同佢傾訴。」

曾經歷事業低潮的諾懿慶幸獲知心友鄭伊健扶持,現更懂欣賞新晉演員。「我而家都開始留意啲 新一代(演員),好似戴祖儀,呢個细路女好有天份,佢喺《刑偵日記》演紅姐個女,只係佢第二部 (電視劇),佢好聰明、好努力,仲有黃庭鋒都好好,希望大家可以畀佢哋多啲機會。」

因不想被定型,「暖爸疫境廚神」黎諾懿去年 11 月開始不再以烹飪形象示人,他最近作了新嘗試, 為馬來西亞特備旅遊節目擔任監製。「已經拍好咗到咗剪片嘅時候,9月將會喺馬來西亞上映,我希望下次做導演,係劇集嘅導演,因為我做過演員,呢個係我嘅優勢,希望喺我有限嘅演技裡邊,導演到 啲新晉演員,好似曾國祥,佢係好導演。希望演戲之外不久將來我可以做到導演,我出咗聲喇!但未有人有反應,我要畀多啲信心佢哋先,我成日見到有周星馳作品、周星馳出品,好強!我都希望有黎諾懿作品。」「至於想唔想攞視帝?想嘅,但而家唔係特別恨,以前都想似王浩信攞幾屆,而家希望 作品中有代表作,獎項只係當晚開心,如果攞咗視帝唔駛做,年年有糧出,我諗我會好畀心機去攞! 我攞獎最大嘅目的就係可以親自喺台上多謝幫助過我嘅人,(想話)你哋冇幫錯人,多過我自己開心。」

湊仔煮飯都出色的黎諾懿,暖爸形象深入民心,太太更曾稱讚他為神隊友。諾懿於節目內剖白, 提起五億駙馬的稱號,他繼續一笑置之:「係,佢(太太)家底好,拍拖嗰時去茶餐廳食飯,又話佢紆尊降貴,又話要佢坐我架爛車,其實我架車係唔貴,不過唔喺爛,我哋住嗰間村屋都唔係破屋。大家睇話(我)食軟飯,唔緊要,都係我食,你哋唔需要咁勞氣。我冇壓力,太太係覺得我可以付託終身先揀我嫁我。係,我身家短期內冇可能追到女家,除非我中六合彩,仲要中幾次,做生意要做啲比特幣……其實時間可以證實一切,我哋結婚快七年,如果真係唔駛做,好舒服,我上咗岸你見到我由早做到夜,連飯都煮埋,其實我希望用自己嘅努力養活自己屋企人,事業上繼續創出一片天!」

點擊睇黎諾懿何文田大宅及一家靚相:

現實中41歲的黎諾懿,是圈中出名的「顧家好男人」,在2014年迎娶港姐李潔瑩後,便一直耕耘賺錢養家。(nicgogo@IG)


黎諾懿與老婆李潔瑩婚後住在何文田大型豪宅屋苑君頤峰。(IG@nicgogo)


面對家庭背景的差異,黎諾懿對李潔瑩的愛並沒有因而卻步


黎諾懿與老婆李潔瑩婚後住在何文田大型豪宅屋苑君頤峰。(IG@nicgogo)


黎諾懿與老婆李潔瑩婚後住在何文田大型豪宅屋苑君頤峰。(IG@nicgogo)


黎諾懿與李潔瑩也是一對享受生活的夫婦 (nicgogo@IG)


黎諾懿與李潔瑩生下兒子後,便把家庭的重心放在照顧兒子的身上 (nicgogo@IG)


黎諾懿每一年的結婚週年,也會送一隻不同顏色的戒指給李潔瑩(nicgogo@IG)


黎諾懿與李潔瑩是一對很恩愛的夫婦 (nicgogo@IG)


黎諾懿與李潔瑩透過圈中好友周美欣的介紹之下邢認識 (nicgogo@IG)


黎諾懿與李潔瑩每一年也會為雙方慶祝生日 (nicgogo@IG)


黎諾懿在婚後也努力工作讓妻子李潔瑩活得更幸福 (nicgogo@IG)


黎諾懿與做美容產業起家的「過億港姐」李潔瑩的家庭背景甚為不同 (nicgogo@IG)


黎諾懿與李潔瑩十分愛鍚兒子 (nicgogo@IG)


落地大玻璃窗。(Instagram圖片:lokyilai)


家中有一隻20多歲的貓咪「囡囡」(Instagram圖片:lokyilai)


作為一位演員,他家中的電視超大。(Instagram圖片:lokyilai)


小春雞有在電視中找到爸爸嗎?(Instagram圖片:lokyilai)


樓底也超高!(Instagram圖片:lokyilai)


而且可以打鞦韆。(Instagram圖片:lokyilai)




波波池超大。(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


最為人所熟悉的莫過於他的廚房。(Instagram圖片:lokyilai)


平日在廚房做菜。(Instagram圖片:lokyilai)


平日喜歡在家做菜宴請親友。(Instagram圖片:lokyilai)


他在疫情期間在家中廚房直播《疫境廚神》。(Instagram圖片:lokyilai)


露台放了大小不同的盆栽。(Instagram圖片:lokyilai)


原來以前開始已經不時在家中開水上Party!(Instagram圖片:lokyilai)


水上Party(影片截圖)


露台大到可以種菜。(Instagram圖片:lokyilai)


收穫超豐富!(Instagram圖片:lokyilai)


教育小春雞如何種植並獲得收成。(Instagram圖片:lokyilai)


種出小蕃茄了!(Instagram圖片:lokyilai)


家中還有一間房間專門給小春雞學習用。(Instagram圖片:lokyilai)


客廳也超級大。(Instagram圖片:lokyilai)


客廳大到可以放到車仔(Instagram圖片:lokyilai)


在家唱k都沒問題!(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


照片中可看到是複式單位。(Instagram圖片:lokyilai)


家中的貴婦狗Latte(Instagram圖片:lokyilai)


他非常樂意讓孩子跟貓狗相處。(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


太太視Latte為親人,經常會帶牠去修毛。(Instagram圖片:lokyilai)


最近還多帶了一隻貴婦狗回家。(Instagram圖片:lokyilai)


屋企大到可以放一棵桃花。(Instagram圖片:lokyilai)


每年都會影一張全家福。(Instagram圖片:lokyilai)


小春雞已經是「哥哥」了!(Instagram圖片:lokyilai)


他跟Latte感情也很好。(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


通往天台的路(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


景觀超美!(Instagram圖片:lokyilai)


(Instagram圖片:lokyilai)


狗狗Latte以前常常會照顧小春雞。(Instagram圖片:lokyilai)


年尾將喜迎第二胎,但諾懿就自認是緊張大師爸爸:「其實我對個仔有啲內疚,佢玩波波池惹到珍珠疣,手仔傳染到面仔,而家面上有一粒印仔,我每次見到佢嗰粒印仔,心裡面好唔舒服,如果可以早啲處理應該冇事,太太勸我(個仔)大個咗可以去做激光,我就係一個緊張大師爸爸。12 月再做爸爸,究竟(BB)係男係女,俾我賣個關子,不過我諗都同上次一樣(我)唔敢剪臍帶……」

同場加映:

2019年亞軍陳楨怡,本身是大熱門。(資料圖片)(資料圖片)


該年的冠軍是謝嘉怡(圖中),季軍是郭柏妍(圖右)。(陳順禎攝)


2019年亞軍王菲,初選時平平無奇,不太顯眼。(資料圖片)


該年的冠軍是黃嘉雯(右二)。(資料圖片)


2018年亞軍鄧卓殷。(資料圖片)


同屆冠軍係陳曉華(圖中),右手邊是季軍丁子田。(資料圖片)


2017年亞軍何依婷。(資料圖片)


2017當屆冠軍是雷莊????(圖中),亞軍是左邊何依婷,而右手邊是季軍黃瑋琦。(資料圖片)


2016年亞軍劉穎鏇。(資料圖片)


當年冠軍係馮盈盈(圖中),右手邊季軍則是陳雅思。(資料圖片)


2015年亞軍是龐卓欣。(資料圖片)


2015年港姐冠軍係麥明詩(圖中),左邊是亞軍龐卓欣,右手邊是季軍郭嘉文,即現在李澤楷女友。(視覺中國)


2014年亞軍是王卓淇。(視覺中國)


當年冠軍是邵珮詩。(視覺中國)


2013年亞軍是蔡思貝。(視覺中國)


2013當屆冠軍是陳凱琳,左邊是蔡思貝,右邊是劉佩玥。(視國中國)


2012年港姐亞軍黃心穎去年被踢爆偷食人夫許志安,形象大插水的她即被TVB雪藏!(圖片來源:視覺中國)


當年的冠軍是張名雅(圖右)。(視覺中國)


2011年亞軍是朱希敏。(TVB.com)


當年冠軍是朱晨麗(左二),而季軍是許亦妮(右二) ,梁麗翹(右一)則是友誼小姐。(視覺中國)


2010亞軍是張秀文。(TVB.com)


而冠軍則是陳庭欣。(視覺中國、TVB.com)


2009年亞軍李姿敏。(TVB.com)


當年冠軍是劉倩婷(圖中),季冠是熊穎詩(右二),國際親善小姐則是黃嘉麗(左一),袁嘉敏(左一)獲得最上鏡小姐。(螢幕截圖)


2008年冠軍陳倩揚(左一),當年因為冠軍被TVB雪藏,所以她替補出戰華姐。(視覺中國)


當年冠軍張舒雅(圖中)被喻為最hea港姐,馬賽(圖右)則是季軍。(視覺中國)


2007年亞軍是王君馨,這屆可說是亞靚過冠的最具代表性年份。(視覺中國)


當年的冠軍是有「豬扒港姐」之稱的張嘉兒。(視覺中國)


2006年亞軍是周家蔚。(視覺中國)


當年冠軍是陳茵媺(圖中),季軍則是呂慧儀(圖右)。(視覺中國)


2005年亞軍陸詩韻。(視覺中國)


當年的冠軍是葉翠翠(右二)。(視覺中國)


2004亞軍是朱慧敏。(視覺中國)


冠軍是徐子珊(圖中)。(視覺中國)


2003年亞軍楊洛婷。(視覺中國)


當年冠軍是 曹敏莉(右二),李詩韻(現名李施嬅/左一)是最上鏡小姐,季軍是戚黛黛(左二)。(視覺中國)


2002年亞軍是左慧琪(圖中)。(視覺中國)


當年的冠軍是林敏俐。(視覺中國)


2001年亞軍鍾沛枝。(螢幕截圖)


當年冠軍是楊思琦(右一)。(螢幕截圖)


2000年亞軍簡佩堅。(TVB.com)


當年冠軍是劉慧蘊。(TVB.com)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!