掃呢頁CODE去手機

2021年7月26日 星期一

C AllStar演唱會|On仔直認係ERROR粉絲:我有煲晒《自肥企画》! #C AllStar #ERROR

演唱會在感動的氣氛中落幕。(梁碧玲攝)觀眾未肯離開。(梁碧玲攝)CAllStar最後走回台上與觀眾大合照。(梁碧玲攝)CAllStar最後走回台上與觀 ...




演唱會在感動的氣氛中落幕。(梁碧玲攝)


觀眾未肯離開。(梁碧玲攝)


C AllStar最後走回台上與觀眾大合照。(梁碧玲攝)


C AllStar最後走回台上與觀眾大合照。(梁碧玲攝)


C AllStar最後走回台上與觀眾大合照。(梁碧玲攝)


釗峰憶初出道往事爆喊

C AllStar之中最眼淺的絕對是釗峰,早在他們唱完《從當天到今天》後,他憶起以前在柴灣Y Square表演時的心路歷程就開始爆喊,說:「一路走來,我哋上過紅館做過好多次嘉賓,我成日都喺度諗,我哋四人男子組合,如果有一日喺紅館開到四面台,一人一面,我哋就好」他在後台接受傳媒訪問時也不禁談起往事:「我諗返起10年出道嘅時候喺街頭唱歌,嗰陣時講笑咁講『呢度咪四面台囉!』因為圍住嘅都係觀眾。我係諗返起好多之前嘅嘢,到今次終於真係可以有自己嘅四面台。」

《此刻無價》再成催淚位

其實四子在演唱會期間也要強忍淚水,看到他們不時眼泛淚光,DJ King也笑指:「睇嚟喊係我哋今次嘅賣點,不過成件事只要我哋一投入,就會好似發咗場夢,好多嘢就會伴隨我哋嘅情緒出現。」而On仔也坦言在《此刻無價》中很難忍住不哭:「頭先諗返起我哋呢12年嘅回憶,各自各一望到兄弟,個心情就會好複雜,好感動。」而SoulJase則認為最令自己感動的是演唱會中從《生於斯》到《重生》的鋪排:「我兩晚都眼濕濕,你睇住成件事嘅鋪墊、情緒真係好沉重。嗰一部份忍住唔喊出嚟,其實都唔係咁容易。」

這部份以「地球的最後一代」為主題,選曲上也非常講究。(梁碧玲攝)


這部份以「地球的最後一代」為主題,選曲上也非常講究。(梁碧玲攝)


這部份以「地球的最後一代」為主題,選曲上也非常講究。(梁碧玲攝)


釗峰翻唱陳奕迅《當這地球沒有花》。(梁碧玲攝)


DJ King翻唱柳應廷《迴光物語》。(梁碧玲攝)


On仔翻唱馮允謙《地球來的人》。(梁碧玲攝)


SoulJase演繹自己的個人單曲《安眠詩》。(梁碧玲攝)


《留下來的人》相當感動。(梁碧玲攝)


《留下來的人》相當感動。(梁碧玲攝)


隨後就以《重生》作結。(梁碧玲攝)


On仔在《重生》時仍未收拾情緒。(梁碧玲攝)


SoulJase認為這一部份非常催淚。(梁碧玲攝)


DJ King在第一晚忍不住爆喊。(梁碧玲攝)


SoulJase為隊友打氣。(梁碧玲攝)


SoulJase為隊友打氣。(梁碧玲攝)


《此刻無價》象徵著近4年前休團時期的開始,也是演唱會中最後一首歌。(梁碧玲攝)


最後四個都忍唔住喊!(梁碧玲攝)


最後四個都忍唔住喊!(梁碧玲攝)


最後四個都忍唔住喊!(梁碧玲攝)


最後四個都忍唔住喊!(梁碧玲攝)


除了忍住淚水,四子還要克服對高空的恐懼,皆因他們在出場時就要模仿太空人在太空船中降落地球,在半空中與觀眾見面。他們異口同聲地指第一次綵排時感到非常害怕,釗峰更指:「嗰度真係腳軟,我真係有諗過,如果支咪唔小心跣咗落去,個show就完咗」

與林家謙關係緊密

個唱兩晚的嘉賓陣容鼎盛,包括前晚的林家謙和昨晚的ERROR,都令全場一度陷入瘋狂。他們邀請家謙是源於最近對方為《沒明日的恐懼》作曲,On仔坦言十分欣賞家謙:「我哋一直都好想同佢合作,咁啱最近有歌,就叫埋佢上嚟。」釗峰驚訝家謙與每位成員都有淵源,又指與對方合作時相當合拍:「佢好鍾意唱和音,即係好鍾意將自己融入喺一樣嘢度,所以林家謙同我哋唱嘅時候,就會有一種融為一體嘅感覺。」

Dee執行「死亡行星」原來有放水?

至於ERROR,On仔直言十分欣賞對方:「佢哋係努力、有橋,尤其我諗係《自肥企画》之後開始,我真係有煲曬!」釗峰一談起ERROR送贈的「死亡行星」,四子就十分雀躍。在舞台上,On仔用腹肌抵擋「死亡行星」的威力,不過釗峰卻大爆:「我想講係阿Dee就住你咋,你以為自己啲腹肌真係咁勁呀?」問到當時人的感受,On仔直言:「我覺得佢哋平時做節目嗰陣係畀緊戲,不過可能真係我啲腹肌勁呢,真係有谷到實。(好似畀波省中?)似嘅,但係力度冇咁重,同埋佢哋唔係向下,如果唔係就要用到個頭頂住。」

笑!(梁碧玲攝)


唔笑......(梁碧玲攝)


尷尬笑......(梁碧玲攝)


無啦啦玩「死亡行星」?(梁碧玲攝)


之後就變做ERROR演唱會?(梁碧玲攝)


之後就變做ERROR演唱會?(梁碧玲攝)


肥仔又瞓......(梁碧玲攝)


保錡用手機拍下現場觀眾歡呼聲。(梁碧玲攝)


193叫觀眾扔銀包上台?(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


ERROR合唱新歌《我們不Chok》。(梁碧玲攝)


釗峰為騷肌密密操:呢幾個月先發覺On仔勁

至於演唱會後最想做甚麼?在今次演唱會中騷肌的釗峰和On仔直言要瘋狂飲食,例如要食朱古力、餐蛋麵、雪糕等,而對釗峰而言,這次終於明白隊友操肌背後的辛酸:「呢幾個月都要做Gym,跟住營養師(餐單),我先發覺On仔真係勁!原來真係要(戒口)戒得好清,為咗個人乾身啲,令人覺得我哋都放咗好多力落呢個騷度。」SoulJase笑指自己也有佛系操肌:「緣份到,腹肌自然來!」

釗峰今次都有騷肌!(梁碧玲攝)


釗峰今次都有騷肌!(梁碧玲攝)


On仔真係好fit!(梁碧玲攝)


On仔真係好fit!(梁碧玲攝)


這次入座率進一步開放至85%,同樣全場爆滿,被問到會否考慮加碼開Part 2,四子都指有機會一定會實現。不過SoulJase似乎早在台上已經給予答案:「今日唔知聽日事,如果日後天時地利人和,允許我哋四個再次喺一個大型場館入面,例如紅館,唱歌畀大家聽嘅話,我哋到時有緣再見。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!