掃呢頁CODE去手機

2021年8月22日 星期日

朱茵:朱茵號召「朱粉」撐黃貫中 連阿女都「出賣」 #朱茵 #黃貫中

喺內地節目《披荊斬棘的哥哥》中,前Beyond成員黃貫中(Paul)雖然喺分房期間,被「同鄉」嘅香港藝人包括張智霖、陳小春、林曉峰、謝天華、梁漢文「孤 ...






喺內地節目《披荊斬棘的哥哥》中,前Beyond成員黃貫中(Paul)雖然喺分房期間 ,被「同鄉」嘅香港藝人包括張智霖、陳小春、林曉峰、謝天華、梁漢文「孤立」,唔肯孖佢一齊同住,不過就算全世界「離棄」佢,一定仲有一位會無限度支持佢,嗰位就係佢女神老婆朱茵喇。


好似有集,Paul唱《不再猶豫》喚起7、80後唔少集體回憶時,朱茵就最有共鳴咁話:「老公@黃貫中你一上台就進入我境界,把我也弄到忘我了,哎呀,我是否被帥死了。」其實連日嚟,朱茵都係佢自己嘅社交網狂出甫,篤手機篤都手痛都繼續幫老公做宣傳,譬如朱茵話:「我看,整個夏天都要隔着屏幕和你跳舞」,見節目預告Paul會唱《光輝歲月》時,佢又話:「老公,你應該轉這一條」。


朱茵可能覺得得自己一個支持老公唔係好夠「照」,所以佢甫咗老公張型仔海報,就「吹雞」號召埋自己啲「朱粉」:「愛我的粉絲,知道要捧誰嗎?@黃貫中約定你們」,日前仲出埋撒手鐧,就係佢哋個得意囡囡,甫一家三口露營相話:「無論在荒野嶺,只要你們在,這裏就是我的家。」朱茵咁乖咁幫手,Paul你呢鋪一定要「肉償」當報答至得啦。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!