掃呢頁CODE去手機

2021年8月22日 星期日

鄧麗欣:婉拒Follow小方社交網 鄧麗欣:朋友嘅定義都唔同 #小方 #方力申 #鄧麗欣

被喻為ViuTV御用排球教練的鄧麗欣(Stephy),今日(22日)微露纖腰現身麥花臣場館錄影ViuTV綜藝節目《力圖打排球》,亦是她早前宣布跟台灣男 ...






被喻為ViuTV御用排球教練的鄧麗欣(Stephy),今日(22日)微露纖腰現身麥花臣場館錄影ViuTV綜藝節目《力圖打排球》,亦是她早前宣布跟台灣男星邱勝翊(王子)分手後首次現身,見她心情大好,開波前更先教港隊羽毛球奧運代表謝影雪及鄧俊文打排球,笑言好大壓力:「但冇嘢係冇可能,連我都教到港隊。」


受訪時,問到分手後心情?Stephy表示OK。講到分手後即晒入院相嚇壞網民,她解釋是每年一度例行身體檢查:「本身腸胃都唔係咁舒服,出到嚟報告OK。」續追問跟王子的分手原因?她繼續落閘:「喺社交平台交代晒。(因為長時間Long D?)唔講啦,要講都交代晒,畀啲空間我哋。」問到是否再見亦是朋友?她形容跟對方關係為「正常朋友」:「社交平台都繼續有互Like。(有聯絡?)私下冇刻意傾咁多偈,但會互相關心支持。」


談及有網民得悉她分手後,便力推她翻撻舊愛方力申(小方),對於網民有所期望,Stephy直言:「可能因為我哋之前拍嗰啲戲成日重播,先有畫面。(小方話係你Fans。)多謝佢成為我嘅Fans。(你會唔會考慮喺社交平台Follow番佢?)我Follow都有個準則,係最近合作過、聯絡過、見過面先Follow,咁我又唔係成日玩社交平台⋯」字裏行間明顯婉拒Follow小方。問到會否同樣視小方為「正常朋友」?她卻有所保留:「唔識點形容同佢個關係,但做嘢見到面會Say Hi,大家對朋友嘅定義都唔同。」


現階段收拾好心情再出發尋覓Mr. Right?她笑說順其自然,不會強求,暫時都以工作為主,有緣識到有發展可能的異性再打算,隨即講到主演劇集《男排女將》於美國電視台播放,她表示好開心:「都冇諗過可以衝出香港,希望有機會拍續集或者電影版。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!