掃呢頁CODE去手機

2021年8月22日 星期日

李婉華重談當年因人工低不續約無綫 被公司雪藏︰呢行係好殘忍 #李婉華

當年李婉華當紅,一年拍幾套劇,看似風光,但她在節目上就自曝好辛苦,因為入不敷支,她大呻當年好窮,因為又要買衫買化妝品,自己又有投資買樓。李婉華表示︰「 ...






當年李婉華當紅,一年拍幾套劇,看似風光,但她在節目上就自曝好辛苦,因為入不敷支,她大呻當年好窮,因為又要買衫買化妝品,自己又有投資買樓。李婉華表示︰「其實我離開咗TVB之後(經濟情況)開始改善,好辛苦好辛苦,人工好低,其實我之前點解離開係因為佢加我好少好少錢,我記得嗰時嗰位經理話加我人工嗰時,我直情流眼淚,你加我咁少錢,就想簽多我10年定5年,我話我點生活啊?我仲要阿媽幫補吓我喎。」又說︰「唔係我唔想做,我好捱得㗎,但真係太少。」

李婉華指自己拍完《卡拉屋企》之後因為不續約就被雪藏,她說︰「嗰時佢雪藏我,因為我唔簽約就雪藏我,好慘啊。」好續說︰「我拍完《卡拉屋企》之後就雪藏我,跟住就雪藏咗我半年,冇工作,完全冇工作,跟住就等,除咗公司basic salary,你知啦係好少,又冇爆show啦,捱咗一段時間。(梁泰來︰你嬲唔嬲?)當年我哋走嘅人都冇一個開心,其實個個都唔係咁開心咁離開,個個都想繼續做,但係真係生活唔到,即係嗰時啊,我唔知而家。」

講到當年的經歷,出完一張唱片公司倒閉,又曾被TVB雪藏,李婉華直言︰「我從來唔覺得我做呢個行業係good luck,我係冇乜運氣,好捱得,好辛苦去做,先得到少少嘢。」更因為拍過《制服誘惑2地下法庭》而被標籤為三級片女星,但她沒有暴露的戲份,更是由替身代替的,種種事情,她承認也感到心淡,付出跟努力不成正比。她說︰「由TVB個經歷就係咁樣,唔開心嘅,點解會咁對我呢?我只係ask for多少少,你唔可以咁樣對我,你可以人道啲對我,但係佢哋真係,你唔簽啊?咁我就雪你我覺得係好殘忍㗎呢行都。」

李婉華曾跟吳鎮宇和何家勁相戀,她直認自己是易一個容易戲假情真的人,「因為我比較簡單啲,我冇乜經歷啊喺戀愛(方面),因為我之前(入行)都冇拍拖。」講起圈中人前度,她笑言她的前度都是比較有性格,是「性格巨星」,分手不是因為她「呷醋」,主要因為聚少離多,溝通出現問題,「同埋大家都仲係年輕,各自有各自嘅性格。其實當時拍拖真係好認真。(梁泰來︰你每個都好長時間。)係啊,我係一個好長情嘅人嚟。」跟何家勁分手後,她曾講過不會再跟藝人拍拖,後來她遇到現在的老公李守正,並於2003年6月在加拿大秘密結婚。

點擊圖輯睇Anita近況︰

李婉華在《至尊三十六計之偷天換日》中化身萬人迷「Mona」,多個造型索到爆!(網上圖片)


李婉華借自己的YouTube頻道給女兒試水溫出道。(影片截圖)


現年53歲的李婉華keep得好好。(IG@anitayuenwahlee)


現年53歲的李婉華keep得好好。(IG@anitayuenwahlee)


現年53歲的李婉華keep得好好。(IG@anitayuenwahlee)


Leonard曾與李婉華做節目 !(資料圖片)


李婉華雖然育有三名子女,但她身材一樣keep得好好!(FB圖片)


李婉華雖然育有三名子女,但她身材一樣keep得好好!(FB圖片)


李婉華雖然育有三名子女,但她身材一樣keep得好好!(FB圖片)


李婉華雖然育有三名子女,但她身材一樣keep得好好!(FB圖片)


李婉華感謝大家支持。(《住加女人-CanWomen》Facebook圖片)


李婉華大談在加拿大的生活點滴。(李婉華Facebook圖片)


李婉華大談在加拿大的生活點滴。(李婉華Facebook圖片)


李婉華轉做KOL開live。(李婉華Facebook圖片)


李婉華轉做KOL開live。(李婉華Facebook圖片)


李婉華現時在加拿大主持電台節目《小心華之里》,有不系人都說她「個樣冇變過」、「Keep得好好」。(杜汶澤Facebook圖片)


之前煒哥同李婉華嘅合照有勁多人like!(陳煒Instagram)


李婉華讚香港好靚(IG/@anitayuenwahlee)


李婉華自認神徒(IG/@anitayuenwahlee)


李婉華自認神徒(IG/@anitayuenwahlee)


李婉華自認神徒(IG/@anitayuenwahlee)


同場加映︰

Bowie在《萬千星輝頒獎典禮2020》上以單肩金銅色Jumpsuit襯金銅色連身褲襯類似豹紋的厚底鬆糕鞋。(資料圖片)


是由她自己配襯的。(資料圖片)


原來也頗為性感。(IG@_bowiecheung)


電影首映穿的牛仔連身傘裙,再加黑色透視絲襪。(資料圖片)


Alexander McQueen的裙子。(資料圖片)


而在Bowie自己的IG相中,同一條裙就用了第二種穿法。(IG@_bowiecheung)


另一套是棕色的絲質上衣和裙子襯白色boots。(資料圖片)


同樣是由Bowie自己做styling。(資料圖片)


IG相影得好有feel。(IG@_bowiecheung)


蕾絲小背心、百慕達西褲和奶油西裝外套。(IG@_bowiecheung)


是由她自己襯的。(IG@_bowiecheung)


換上了絲質恤衫。(IG@_bowiecheung)


換上了絲質恤衫。(IG@_bowiecheung)


雪紡長裙、皮手套、CHANEL牛仔褲和GIVENCHY涼鞋,原來是跟她媽媽交換穿的衣服。(IG@_bowiecheung)


出席公益金百萬行時,穿得輕便點。(資料圖片)


牛仔裝的配搭有點老土。(資料圖片)


懷舊風。(IG@_bowiecheung)


襯一雙厚底涼鞋有點奇特。(IG@_bowiecheung)


Bowie形容為「法式街頭裝束」,賊仔帽、泡泡袖襯衫、百慕達短西褲、餃子包和鯨魚高跟涼鞋。(IG@_bowiecheung)


Bowie形容為「法式街頭裝束」,賊仔帽、泡泡袖襯衫、百慕達短西褲、餃子包和鯨魚高跟涼鞋。(IG@_bowiecheung)


大地色調衣服為主,加啡色絲襪、金色長靴和格仔外套。(IG@_bowiecheung)


皮褸撞漆皮珍珠boots。(IG@_bowiecheung)


中性一點的打扮。(IG@_bowiecheung)


同場加映︰

游嘉欣即將擔任第一女主角。(IG@kayan_yau)


游嘉欣現年只得21歲,且入行只有3年時間。(IG@kayan_yau)


佘詩曼(IG@charmaine_sheh)


佘詩曼1997年贏得香港小姐季軍後,開始在演藝圈發展。(視覺中國)


1999年的《雪山飛狐》就擔正做女一,飾演苗若蘭的角色。(網上圖片)


蔡少芬(蔡少芬微博圖片)


蔡少芬參加1991年度香港小姐競選,並以大熱姿態獲得季軍。及後她成為無綫電視旗下合約女藝員,1992年卸任後立即獲無綫力捧。(視覺中國)


1993年的《魔刀俠情》是她第一部做女一的電視劇。(網上圖片)


陳凱琳(IG@ghlchan)


陳凱琳是《2013年度香港小姐競選》冠軍。(視覺中國)


2015年在《四個女仔三個BAR》就做女一。(網上圖片)


之後的《張保仔》,同樣做女主角。(網上圖片)


何依婷是《2017年度香港小姐競選》的亞軍。(IG@reginahyt)


她在未播映的劇集《十月初五的月光》演經典角色「祝君好」。(資料圖片)


馮盈盈為《2016年度香港小姐競選》冠軍。(IG@crystalfyy)


馮盈盈在2020年的劇集《反黑路人甲》做女主角。(網上圖片)


朱千雪是《2012年度香港小姐競選》季軍。(IG@tracytschu)


2016年的《EU超時任務》已做主角。(網上圖片)


楊思琦(IG@szekikk)


她是2001年港姐冠軍。(視覺中國)


2003年的劇集《繾綣仙凡間》第一次做女一。(網上圖片)


蔡思貝是《2013年度香港小姐競選》的亞軍。(IG@sisleychoi)


在2015年的劇集《衝線》擔正。近年拍16部劇,有9部都是做女一,又是「視后」,好威水!(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!