掃呢頁CODE去手機

2021年8月23日 星期一

【Running Man】與金鐘國同樣單身 宋智孝高呼:我男朋友 #Running Man #宋智孝 #金鐘國

又激嬲鐘國啦!
【RunningMan】與金鐘國同樣單身宋智孝高呼:我男朋友又激嬲鐘國啦!韓國長壽綜藝節目《RunningMan》,自從Gary退出後,成員宋智孝就少 ...




【Running Man】與金鐘國同樣單身 宋智孝高呼:我男朋友

又激嬲鐘國啦!

韓國長壽綜藝節目《Running Man》,自從Gary退出後,成員宋智孝就少了個「男朋友」。剛好金鐘國和宋智孝都是單身,成員們經常都拿二人開玩笑,將他們湊成一對。

成員們又推智孝出去跳舞...
成員們又推智孝出去跳舞...
完全跟唔到!

完全跟唔到!



昨日(22日)播出最新一集,劉在錫又借意「拉埋」鐘國和智孝。在智孝跳完舞之後,給假口供表示:「鐘國讚你好可愛!」鐘國即時否認,澄清自己沒有這樣說,場面十分搞笑!玩遊戲時,智孝更出絕招,稱鐘國是「我男友」,令鐘國都招架不住!

亂咁嚟...

亂咁嚟...
在錫哥畀「假口供」!!!

在錫哥畀「假口供」!!!


鐘國話佢冇讚智孝可愛呀!

鐘國話佢冇讚智孝可愛呀!
智孝叫鐘國做「我男友」!

智孝叫鐘國做「我男友」!

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!