掃呢頁CODE去手機

2021年9月27日 星期一

甄詠珊:想做羅蘭接班人 甄詠珊同周柏豪合作扮問米婆 #周柏豪 #甄詠珊 #羅蘭

藝人甄詠珊之前有份參與無綫新劇《旁觀者》拍攝,跟周柏豪、王敏奕有對手戲,她說:「葉鎮輝係我幾想合作嘅其中一個監製,佢都係《金宵大廈》嘅監製,我覺得佢啲 ...






藝人甄詠珊之前有份參與無綫新劇《旁觀者》拍攝,跟周柏豪、王敏奕有對手戲,她說:「葉鎮輝係我幾想合作嘅其中一個監製,佢都係《金宵大廈》嘅監製,我覺得佢啲劇幾大味道,所以開拍之前好期待。」當她收到劇本,知道要做一個神婆,她有好多幻想,笑說:「即刻諗係揸住水晶球嗰啲?定係問米嗰啲?原來係類似問米嗰種,平時見到問米嗰啲好似比較年長,但我就係年輕版。」


她指劇組試造型時好用心,造型師見到她都話:「咁細個試啲咁嘅衫!」當日由服裝、化妝、髮型等都試咗好耐,試咗好多個唔同造型,她覺得好得意,雖然戲份不多,但覺得角色好玩同好有發揮。圈中羅蘭扮演「神婆」出神入化,可是想做接班人?她笑說:「如果有咁嘅機會,我都想呀,其實我本身唔係好識呢啲,但有機會去演一個咁嘅角色係開心嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!