掃呢頁CODE去手機

2021年10月4日 星期一

糖妹:糖妹撞樣全智賢 原來多得葉佩雯! #全智賢 #糖妹 #葉佩雯

藝人糖妹近期忙到爆,除咗做無綫《勁歌金曲》主持外,又要趕拍《四十二章經》及《童時愛上你》兩齣劇集,曝光率多咗,自然搵錢機會相應提升,最近佢就為醫美中心 ...






藝人糖妹近期忙到爆,除咗做無綫《勁歌金曲》主持外,又要趕拍《四十二章經》及《童時愛上你》兩齣劇集,曝光率多咗,自然搵錢機會相應提升,最近佢就為醫美中心做代表言人,由於個形象變晒,由甜姐兒升呢做輕淑女,有廣告工作人員喺拍攝硬照時,就話原來佢有啲似全智賢。


佢話今次變靚咗,除多得有醫美中心贊助keep住做Facial外,全靠Eric Kwok個老婆葉佩雯(Grace)幫手搞形象,同埋多謝合作咗好多年嘅髮型師Green幫佢改造,令佢跳出小妹妹嘅框框,變得有型又有啲女人味!


糖妹接受訪問時話:「好感激Grace仗義幫忙,每次錄《勁歌》都幫我搵衫,甚至連私伙首飾都借埋畀我,佢話我呢個高度,可以用服裝配襯搞視覺效果,令我對腿睇起嚟會長啲。」又覺得Grace親切得好似家姐咁,Grace仲分享當年做歌手嘅心得。而Grace受訪時表示:「我做形象都係邊試邊玩,都冇乜壓力嘅,同糖妹又係朋友,喺溝通上會易搞好多,我自己都好多朱義盛(首飾),攞出嚟畀佢襯衫,我覺得幾好玩囉。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!