掃呢頁CODE去手機

2021年10月4日 星期一

演鬥聽丨林欣彤妒忌泳兒瘦 王梓軒:個騷目的就係見到你哋性格 #林欣彤 #泳兒 #王梓軒

無綫(TVB)音樂節目《演鬥聽》邀請泳兒與林欣彤(Mag)作音樂battle,又互相恭維,Mag說:「我哋冇鬧對方,我頭先講嗰樣嘢都唔係羨慕,係妒忌佢 ...




無綫(TVB)音樂節目《演鬥聽》邀請泳兒與林欣彤(Mag)作音樂battle,又互相恭維,Mag說:「我哋冇鬧對方,我頭先講嗰樣嘢都唔係羨慕,係妒忌佢,因為佢真係食極都唔肥!」兩人都又拍主持王梓軒(Jonathan)有心機,令節目變得好玩,泳兒讚:「我就覺得好創新,我哋樂壇需要多啲新嘢。萬事起頭難,都好開心Jonathan願意行呢步。」

《演鬥聽》亦令曾樂彤、洪嘉豪兩位好友「打交」,曾樂彤更rap到忘我:「最後我rap嗰段,係完全豁出去,淨係覺得同佢打咗場交就返埋位,出咗竅。」對手洪嘉豪則說:「我哋做歌手好多時喺鏡頭前太正經,明明本身唔係咁,其實都可以俾人哋睇到好玩啲嘅一面。」王梓軒坦言:「呢個騷最大嘅目的就係音樂上見到你哋嘅性格,見到你哋做音樂背後嘅原因,大家都睇到喇,喺你嘅ig度抽啲嘢,又講出一啲私人嘅嘢。」

洪嘉豪被曾樂彤人生攻擊。


洪嘉豪被曾樂彤人生攻擊。


洪嘉豪被曾樂彤人生攻擊。


泳兒與Mag battle。


泳兒與Mag battle。


Mag妒忌泳兒瘦。


Mag妒忌泳兒瘦。


Mag妒忌泳兒瘦。


Mag玩得好投入。


Mag玩得好投入。


泳兒讚王梓軒有心。


泳兒讚王梓軒有心。


用日常生活玩音樂。


用日常生活玩音樂。


用日常生活玩音樂。


歌手們參與即興創作。


歌手們參與即興創作。


歌手們參與即興創作。


好玩嘅音樂節目。


好玩嘅音樂節目。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!