掃呢頁CODE去手機

2021年10月4日 星期一

炎明熹(GiGi):炎明熹孭新書包有靈異事件:後面一直有人扯住我… #炎明熹

《聲夢傳奇》三料冠軍、16歲嘅炎明熹(Gigi)有幾可愛,睇佢點講個書包就會知道。之前佢喺社交網分享佢個用到爛嘅舊書包「小紅」終於「畢業」,所以換咗個 ...






《聲夢傳奇》三料冠軍、16歲嘅炎明熹(Gigi)有幾可愛,睇佢點講個書包就會知道。之前佢喺社交網分享佢個用到爛嘅舊書包「小紅」終於「畢業」,所以換咗個新書包叫「小紅紅」,點知用咗一陣就發生靈異事,令佢好驚驚呀,Gigi口窒窒咁話:「我唔知係咪應該講係慣定唔慣,我孭完之後,硬係覺得後面有人扯我囉,但我一望去後面又冇人喎,小紅(舊書包)後面係有啲交叉繩,有啲彈力嘅,我唔知點解呢個書包冇彈力,但好似有人扯住小小紅條繩咁,好恐怖囉成件事,我唔知點解呀?」


不過Gigi唔使驚因為有粉絲錫番,佢又話最近收到粉絲一份好有意思又實用又可以保障身體健康嘅恩物,就係印有佢個名嘅專屬口罩,佢話:「呢個口罩係粉絲設計師幫我整嘅,大家可以仔細睇吓呢個『炎』字,呢個『炎』字唔係普通嘅『炎』字,係有『Gigi』嘅『炎』字,呢個表現咗啲咩呢?就係表現咗大家眼界要睇多啲嘢,呢樣嘢可能係好細微嘅嘢,之後原來發現當中有個『Gigi』喺度嘅。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!