掃呢頁CODE去手機

2021年11月17日 星期三

晚吹|前女友現身爆男新人出道即狠心分手 網民發現嫌疑人係佢? #晚吹

ViuTV節目《晚吹-戀講嘢》昨晚(16日)播出一集,請嚟一位唱作男歌手嘅前女友Wai,講述男友如何為追夢而狠心提出分手。節目播出後,網民即時柯南上身 ...






ViuTV節目《晚吹- 戀講嘢》昨晚(16日) 播出一集,請嚟一位唱作男歌手嘅前女友Wai,講述男友如何為追夢而狠心提出分手。節目播出後,網民即時柯南上身,細貓應智越、林家謙、陳天翺、涂毓麟(Oscar)、陳浩(Edward.C)等全部上榜,搞到陳浩要即時在IG動態發文否認。

Wai表示與男歌手原先係同校唔同科,直到因為參加國外實習而有日對夜對:「有一次去唱K,聽到佢唱歌好好聽,我係好鍾意把聲好好聽嘅人,咁就被佢吸引咗,跟住返到香港再約會,之後就一齊。」Wai仲話呢名男歌手屬於創作形、會畫畫,而且仲曾經因為Wai話過自己鍾意小手作,所以每逢紀念日,都會親手炮製禮物比Wai。之不過,二人嘅感情,喺男歌手簽約唱片公司後開始起變化。 「我哋一直都好和諧,好少嗌交,但有一次連續幾日都嗌交。嗰日我生日,佢送咗幅畫畀我,我好開心,但佢同我講咗句『我因為畫呢幅畫畀你,搞到我少咗時間做音樂』,我忍唔住同佢講『又唔係我叫你送畀我』,我哋開始有拗撬;隔咗幾日再見面,我話『不如我哋夜晚食呢間(餐廳)』,跟住佢又同我講佢夜晚約咗人做音樂,我話『同我出街唔係預咗成日嘅咩』……」

Wai表示與男歌手冷戰一個月後,後到對方嘅訊息,指自己想專注做音樂,唔想受到任何影響。Wai:「我覆返佢,問佢係咪想分手?佢話『唔想分手、唔會分手,總之我忙完就會喺你屋企樓下搵你。』」Wai提到男歌手在12月時提出新歌,MV女主角是她曾向男歌手錶示反感的女生,Wai說是眼泛淚光,並指「首歌係佢寫比我」雖然佢堅信男歌手與對方沒有私情,但主持193就認為搵得做MV女主角都一定係自肥。

節目播出後,唔少網民都以創作男歌手、畫畫,12月出歌、唱片公司等去推測,雖然林家謙成為大熱之選,但由於佢本身沒有簽約任何唱片公司,所以被剔除。而曾參加《全民追星》嘅陳天翺(Eagle)由於兩首MV起用同一女主角、今年簽約唱片公司Pentos、識畫畫同創作,所以嫌疑度十分高,更有網民指出Wai在節目中所提出嘅「曲終人散並非指歌詞,而係mv音樂完結時女主角消失。」

點擊睇有邊幾個嫌疑人:

陳浩。(IG圖片)


細貓應智越。(資料圖片)


涂毓麟。(資料圖片)


陳天翺(資料圖片)


林家謙(資料圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!